2020

5 σημαντικά λάθη που συνεχίζουν να κάνουν τα εταιρικά sites

lathi etairika websites
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Μία αποτελεσματική στρατηγική για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να απαιτήσει μεγάλο σχεδιασμό και προσεκτική εκτέλεση για να γίνει σωστά, ιδίως σε μία ανταγωνιστική αγορά.

Μερικές φορές όμως, μπορείτε να κάνετε δραματικές βελτιώσεις απλά χωρίς να κάνετα παιδικά λάθη.

Παρακάτω θα δείτε 5 σημαντικά και κρίσιμα λάθη που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν sites εταιρειών και μικρών επιχειρήσεων.

1. Ορισμός του «Home» ως τίτλος της κεντρικής σελίδας

Ο τίτλος μίας σελίδας είναι το κείμενο που εμφανίζεται στην κορυφή του tab του browser που χρησιμοποιείτε ή στο παράθυρο όταν μία σελίδα φορτώνει. Κάθε σελίδα στο site σας πρέπει να έχει διαφορετικό τίτλο, να αντικατοπτρίζει το περιεχόμενο της σελίδας και να χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά που προσπαθείτε να αναδείξετε.

Αρκετές ιστοσελίδες χάνουν μία μεγάλη ευκαιρία για υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες της Google με το να χρησιμοποιούν τη λέξη «Home» για τίτλο της αρχικής τους σελίδας ( Πιθανώς να πρόκειται για τον πιο γνωστό τίτλο σε ολόκληρο το ίντερνετ ) ή «Καλωσήρθατε στην ΑΒΓ Εταιρεία». Εάν δεν προσπαθείτε να κυνηγήσετε σπίτια ή χαλάκια «welcome», τότε αυτή η προσέγγιση είναι λάθος.

2. Δεν ερευνάτε τις λέξεις-κλειδιά σας

Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιείτε τόσο προσεκτικά κι ευλαβικά στην ιστοσελίδα σας, αντιστοιχούν στην πραγματικότητα σε εκείνες που αναζητούν οι δυνητικοί σας πελατες; Εάν δεν έχετε συγκρίνει ποτέ τις μετρήσεις αναζήτησης των δυνητικών λέξεων-κλειδιών τότε υπάρχει η πιθανότητα να μην στοχεύετε τις καλύτερες!

Οταν έχετε κάποιες ιδέες για τα keywords που θα στοχεύσετε, θα ήταν προτιμότερο να ελέγξετε τον όγκο αναζήτησης που λαμβάνουν.

Παραδείγματα λανθασμένων επιλογών για keywords :

  • Τεχνικοί όροι βιομηχανίας με τους οποίους οι πελάτες σας δεν είναι εξοικειωμένοι.
  • Επιλογή λανθασμένου συνώνυμου για την υπηρεσία σας ( Για παράδειγμα αναφέρετε «ανάπτυξη», αλλά οι περισσότεροι αναζητούν «σχεδιασμός» ).
  • Χρησιμοποιήστε ένα δικό σας μόττο ή μία εταιρική ορολογία ( Για παράδειγμα «ολοκληρωμένες λύσεις διοχέτευσης πωλήσεων» ) αντί να εξηγήσετε απλά το τι κάνετε. Οι συμβουλευτικές εταιρείες το κάνουν συχνά.

3. Δεν ανανεώνετε ποτέ το εταιρικό σας site

Δεν ξέρουμε εάν είναι καλό ή κακό, αλλά το κατά πόσο ακολουθεί η ιστοσελίδα σας τις εξελίξεις, είναι κάτι που μετράει στις μηχανές αναζήτησης. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που δεν ενημερώνεται σταδιακά, χάνει την κατάταξη του εξαιτίας της αλλαγής των τάσεων, προτιμήσεων κ.ο.κ.

Ακόμα και αν δεν υπήρχε το παραπάνω ενδεχόμενο, το να ενημερώνετε διαρκώς το περιεχόμενό σας είναι μια καλή ιδέα. Το «παλιό» περιεχόμενο αναπόφευκτα δεν χρησιμοποιεί τις πιο πρόσφατες πρακτικές αναζήτησης και όπως οι υπηρεσίες σας, έτσι και το Marketing αλλάζει, η ιστοσελίδας σας πρέπει να συμπεριλαμβάνει αυτές τις αλλαγές.

Είναι επίσης καλή ιδέα να προσθέτετε νέο περιεχόμενο στο site σας. Εάν η ιστοσελίδα σας έχει ενότητες «Blog» ή «Επικαιρότητα», τότε πρέπει σίγουρα να τις βάλετε στο παιχνίδι!

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

4. Χρησιμοποιείτε φωτογραφίες με κείμενο

Μερικές φόρες οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και οι web designers κάνουν το λάθος να χρησιμοποιούν φωτογραφίες που περιέχουν κείμενο αντί να το προσθέσουν έξω από αυτές. Συνήθως αυτό γίνεται για λόγους design (καθώς μία φωτογραφία μπορεί να μετατραπεί σε οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε), αλλά επίσης μπορεί να σας γυρίσει μπούμερανγκ εάν αυτό το κείμενο είναι σημαντικό. Ιδιαίτερα εάν η φωτογραφία προορίζεται για κάποια επικεφαλίδα, τότε είναι πολύ κακή επιλογή!

Επιπροσθέτως εάν χρησιμοποιείτε φωτογραφίες (με ή χωρίς κείμενο επάνω), θα πρέπει να περιέχουν επίσης περιγραφή ή «εναλλακτικό κείμενο».

Βίντεο και Ήχος

Τα βίντεο και τα podcasts είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο διαδίκτυο, αλλά οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν απαραίτητα να κατανοήσουν το περιεχόμενό τους. Εάν το βίντεό σας περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στο SEO (πχ συνεντεύξεις και tutorials), σκεφτείτε να κάνετε απομαγνητοφώνηση και να εντάξετε όλο το περιεχόμενο ή στην περίπτωση του tutorial να δημιουργήσετε μία γραπτή μορφή του!

Με αυτό τον τρόπο θα έχετε καλύτερη βαθμολογία στις μηχανές αναζήτησης, ενώ και οι επισκέπτες του site σας θα βοηθηθούν με το γραπτό κομμάτι.

5. Προσπαθείτε να εξαπατήσετε τις μηχανές αναζήτησης ( κατά λάθος ή σκόπιμα )

Στις μηχανές αναζήτησης και ειδικότερα στη Google, δεν τους αρέσουν οι ιστότοποι που προσπαθούν να τους «ξεγελάσουν» με σκοπό την υψηλότερη βαθμολογία από αυτή που αξίζουν πραγματικά. Αυτό σημαίνει οποιαδήποτε τακτική έχει σκοπό να εμφανίσει το site σας στα πρώτα αποτελέσματα σε μία λέξη-κλειδί απ’ ότι στην πραγματικότητα. Εάν αυτό σας φαίνεται κακό, σκεφτείτε το δύο φορές.

Για παράδειγμα :

  • Υπερβολική χρήση των ίδιων keywords ξανά και ξανά ( πχ «ανακαίνιση κουζίνας» 20 φορές σε μία σελίδα 500 λέξεων ).
  • Αγορά ή πώληση links με σκοπό την υψηλότερη κατάταξη. Λάβετε υπόψη ότι η πληρωμή διαφημίσεων στο διαδίκτυο είναι τυπικά εντάξει επειδή τα αξιόπιστα συστήματα διαφημίσεων έχουν κώδικα που δηλώνει συγκεκριμένα ότι αυτός ο σύνδεσμος δεν πρέπει να λαμβάνεται υπόψη για κατάταξη. Η αγορά links από έναν ιστότοπο που διαφημίζει υψηλότερες βαθμολογίες στις μηχανές αναζήτησης, είναι κακή ιδέα.

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top