2020

4 δυνατά στοιχεία μίας Social Media στρατηγικής

social media stratigiki
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Η δαπάνη χρημάτων στη διαφήμιση των Social Media αποτελεί μία σπουδαία ιδέα μιας και αποτελεί μακράν την καλύτερη λύση όσον αφορά το αποτέλεσμα που φέρνει σε σχέση με τα χρήματα που ξοδεύονται.
Σε αυτό το άρθρο, θα σας παραθέσω 4 βασικά στοιχεία μίας δυνατής διαφημιστικής στρατηγικής στα κοινωνικά δίκτυα.Όμως, πριν ξεκινήσουμε την ανάλυση, θα πρέπει να καταλάβουμε που ταιριάζει να τοποθετηθεί η διαφήμιση στο ταξίδι ενός αγοραστή μέχρι το καλάθι σας.
Ενώ οι διαφημίσεις των κοινωνικών δικτύων μπορεί να παράγει μετατροπές ( αγορές, εγγραφές, bookings κ.α. ), χάνουν την αξιοπιστία τους διότι τα credits τα παίρνει η τελευταία διαφημιστική καμπάνια που φέρνει τον πελάτη στο καλάθι σας.
Παράδειγμα : Ενώ έχουμε δημιουργήσει brand awareness καμπάνιες για να γίνουμε γνωστοί στη Google και στο Facebook με μία δαπάνη Χ ευρώ, όταν έρχονται οι αγορές από το Newsletter η Google και το Facebook χάνουν την αξιοπιστία τους ως αποτελεσματικά μέσα. Αυτό δεν είναι σωστό, διότι η αγορά ήρθε από το συνολικό digital marketing που πραγματοποιήθηκε κι όχι από την τελευταία email marketing καμπάνια!
Η διαδικασία που ορίζει το “ταξίδι” που κάνει ο επισκέπτης από την αρχή που βρίσκεται στην ιστοσελίδα σας μέσω των Social Media, μέχρι του να πραγματοποιήσει μία κίνηση ονομάζεται Social Media Funnel

1. Αύξηση της κοινότητας μας ( Community Growth )

Ιστορικά, από την πρώτη μου καμπάνια στο Facebook το 2005, η “σοφία” που απέκτησα είναι να μη δίνω τόσο μεγάλη βάση στον αριθμό των followers σε αντίθεση με τα αποτελέσματα που θα προκαλέσουν.
Αυτό αποτελεί μία αιώνια αντιπαράθεση με κάθε Έλληνα επιχειρηματία εδώ και 13 συναπτά χρόνια, ο οποίος αναζητά το νούμερο κι όχι την ποιότητα.
Το παράδειγμα μας θα είναι ένα κατάστημα αθλητικών ειδών :
Ας φανταστούμε 10.000 Fans σε μία σελίδα η οποία έχει δημιουργηθεί με διαγωνισμούς και fake likes κι από την άλλη μία σελίδα με 3.000 δρομείς και φίλους του γυμναστηρίου.
Δώστε λίγο προσοχή σε αυτό το σημείο : Λόγω ομοιογένειας της ομάδας των follower, ο καταστηματάρχης των 3.000 fans λαμβάνει μεγαλύτερο engagement με άμεση συνεπαγωγή να πληρώνει λιγότερο στις διαφημιστικές του καμπάνιες και να τον βλέπουν περισσότεροι!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε διαφημιστική καμπάνια σε ιδιόκτητη ιστοσελίδα μας!

Θα παρατηρήσετε ευκρινώς πως σε καμπάνια δικιά μας σε ιδιόκτητο portal λαμβάνουμε την επίσκεψη στα €0,005, με άλλα λόγια ούτε 1 cent και προβολή σε 391.000 μοναδικούς χρήστες!
Συμπέρασμα : Μη ντρέπεστε που έχετε μικρές σελίδες, η απόδοση μετράται σε ευρώ κι όχι σε Likes!

2. Αλληλεπίδραση ( The Rule of Social Media Engagement )


Αν έχετε δει τον Indiana Jones και την τελευταία σταυροφορία, η αλληλεπίδραση στα Social Media αποτελεί το άγιο δισκοπότηρο της διαφημιστικής σας καμπάνιας!
Η μέτρηση αυτή σας πιστοποιεί εαν σερβίρετε το κατάλληλο διαφημιστικό στο κατάλληλο κοινό.
Προσοχή εδώ : Είναι πολύ μεγαλύτερη η δυσκολία να κάνετε τον καταναλωτή να δείξει ενδιαφέρον σε ένα περιεχόμενο που μιλάει για την εταιρία σας, παρά σε ένα “χαζό” video!
Λόγω του χαμηλού κόστους στην αλληλεπίδραση στα Video σε Cross Platform διαφημίσεις ( Facebook & Youtube Video Ads ), η εποχή του Video Marketing έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας!
Άποψη μου είναι ότι χρειάζεστε λίγο από όλα, άλλωστε η εταιρία social media που σας διαχειρίζεται το marketing θα μπορεί να θέσει ποσοστιαίες προτεραιότητες στις τοποθετήσεις σας.

3. Website Clicks ( Το Α και το Ω της καμπάνιας μας )

Το moto μου χρόνια είναι ότι ” Τα Social Media είναι το εργαλείο για να δημιουργήσεις Traffic στο Site σου” και βάσει αυτού χαράσουμε στην iArk τη στρατηγική σας”.
Όταν μιλάμε για ποιοτικά αποτελέσματα σε μία digital marketing εργασία, δεν μπορούμε παρα να αναφερόμαστε στα website clicks.
Για να πάρουμε το πολυπόθητο conversion ( αγορά, εγγραφή, booking κ.α. ) πρέπει ο “πελάτης” μας να μπει στην ιστοσελίδα μας!
Προσοχή εδώ : Οι καμπάνιες των social media για website clicks, ενώ έχουν μεγαλύτερα ποσοστά εξόδου από την ιστοσελίδα και μικρότερους χρόνους παραμονής.Παρ’όλα ταύτα, τις χρησιμοποιούμε γιατί έχοντας ορίσει από την κατασκευή της ιστοσελίδας μας τις σελίδες με τέτοιο τρόπο ώστε να αποτελούν το “κόσκινο” όπου θα περάσουν οι “καλοί επισκέπτες” θα δημιουργήσουμε τα conversions

4. Επαναληπτικό Marketing ( Retargeting & Remarketing )

Το πιο πιθανό είναι, ένας επισκέπτης που θα μπει στη σελίδα μας, περιηγηθεί και αξιολογήσει το περιεχόμενο μας να φύγει είτε επειδή χτύπησε ένα τηλέφωνο, είτε επειδή στην εποχή της αέναης πληροφορίας του ήρθε ένα notification ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο.
Εδώ, ερχόμαστε να σχεδιάσουμε τον τρόπο με τον οποίο επαναπροσεγγίζουμε τον πιθανό μας πελάτη, με ένα Tracking κώδικα που τοποθετούμε στην ιστοσελίδα μας δημιουργώντας τις περιβόητες remarketing καμπάνιες!

Το φανταστικό με τα Social Media είναι ότι πάντα υπάρχει μία καινούρια στρατηγική να ακολουθήσεις ώστε να πετύχεις το στόχο σου.
Ο στόχος σας πάντα πρέπει να είναι η επιλογή των κατάλληλων στρατηγικών και η βελτιστοποίηση!
Μίμης Βασιλείου 
Head of Marketing – iARK Digital Agency
FacebookTwitterInstagramLinkedin

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top