2020

5 λόγοι για να επενδύσεις στην κατασκευή νέας Ιστοσελίδας μέσα στο 2018

kataskevi-istoselidas
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Κατασκευή Ιστοσελίδας και τάσεις για το 2018 – 5 λόγοι για να κατασκευάσεις τη δική σου!

Το 2018 είναι η σωστή στιγμή!

Το ξεκίνημα μίας νέας χρονιάς αποτελεί συνήθως και το σημείο καμπής όπου σκεφτόμαστε τον τρόπο με τον οποίο θα αναπτύξουμε την ιντερνετική εξωστρέφεια της επιχείρησης μας. Ακόμη περισσότερο όταν αντιλαμβανόμαστε ότι οι ανταγωνιστές μας ήδη χρησιμοποιούν πολλά από αυτά κερδίζοντας καθημερινά νέους πελάτες!
Οι λόγοι παρουσιάζονται στο άρθρο που ακολουθεί!

Σε κάθε περίπτωση είμαστε δίπλα σας για κάθε βοήθεια και πιθανή συνεργασία – Επικοινωνήστε μαζί μας στην παρακάτω φόρμα.
[iphorm id=”12″ name=”Kataskevi istoselidas 9 jan arthro”]

1) Τα κινητά στην κορυφή του Internet 
Η περιήγηση στο διαδίκτυο μέσα από τα κινητά έχει γίνει τεράστια. Είχε προβλεφθεί ότι το 2014 θα ήταν η χρονιά ορόσημο όπου το mobile internet ξεπέρασε το desktop internet ( περιήγηση από επιτραπέζιους υπολογιστές ). Τον Ιούλιο του 2015 οι αναφορές έδειξαν ότι οι χρήστε ξοδεύουν κατά μέσο όρο 4.3 ώρες / ημέρα στο διαδίκτυο μέσω του κινητού σε αντίθεση με 2.8 ώρες στους επιτραπέζιους υπολογιστές.
Φυσικά πλέον βρισκόμαστε στο 2018, οπότε φανταστείτε την αναγκαιότητα του να προσφέρετε μία καλή εμπειρία περιήγησης στο χρήστη σας μέσα από κινητές συσκευές.
Γιατί αυτός ο λόγος αποτελεί κίνητρο στο να επενδύσουμε σε μία νέα ιστοσελίδα;
Ως επιχείρηση δεν μπορείτε να παραβλέψετε τη μεταβολή στη συμπεριφορά του καταναλωτή, η οποία άλλαξε με τη σειρά της τον τρόπο που αγοράζουν οι χρήστες μέσω των ιστοσελίδων.
Πρέπει η ιστοσελίδα σας να είναι εκπληκτική και να προσφέρει ένα μοναδικό UX ( User Experience = Η εμπειρία του χρήστη όταν εισέρχεται σε αυτήν )
Εαν η ιστοσελίδα σας φτιάχτηκε πριν μερικά χρόνια ( 2-3 ) δεν αξίζει τίποτα όσον αφορά τη Google η οποία ανακοίνωσε το ” Mobile First Index “ . Πλέον η Google λαμβάνει ως πρωτεύουσα μορφή ( primary ) της ιστοσελίδας σας αυτή του κινητού. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά τη μεγάλη αλλαγή της Google
 

2)  Το περιεχόμενο σας δεν μπορεί να επικοινωνήσει πλέον το κατάλληλο μήνυμα

invest-in-a-new-website-in-2016-if-content-isnt-communicating-right-message
Το περιεχόμενο, συνήθως είναι το παραπονεμένο παιδάκι στο puzzle της κατασκευής της ιστοσελίδας – ενώ αποτελεί το πιο σημαντικό μέρος αυτής. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;
Αυτό συμβαίνει διότι οι λέξεις μπορούν να μετατρέψουν πιο εύκολα τους επισκέπτες μίας ιστοσελίδας σε πελάτες. Σε συνδυασμό με ένα όμορφο design μπορούν να αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος για την επιτυχημένη ιντερνετική σας προβολή!
Γιατί το περιεχόμενο μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα για εταιρικές ιστοσελίδες;

  • Δεν είναι σωστά δομημένο το περιεχόμενο σας με αποτέλεσμα να μπερδεύει τους χρήστες.
  • Γράφεται με προτάσεις παρά με μία συνοχή από την αρχή μέχρι το τέλος πχ ” Προσφέρουμε λύσεις digital marketing στις επιχειρήσεις” ( Το λάθος ) – ” Αναλύοντας προσεκτικά τις ανάγκες τις επιχείρησης σας επιλέγουμε τα κατάλληλα εργαλεία τα οποία θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας” ( Το σωστό )

Γιατί αυτός είναι ένας λόγος να επενδύσουμε στην κατασκευή μίας ιστοσελίδας;
Content is the King, λένε οι Αμερικάνοι marketeers και δεν έχουν άδικο. Έτσι ακόμη περισσότερο το 2018 εκτός από τους πελάτες σας ( εν δυνάμει και υπάρχοντες ), η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να σας δίνει τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε κάθε λειτουργία στο κείμενο σας που μπορεί να μετατρέψει έναν εν δυνάμει πελάτη σε αγοραστή όταν πραγματοποιείτε διαφημίσεις ( Google, Facebook & Instagram Ads ) ( ROI = Return of Investment )
 
 

3) Οι επισκέπτες σας δεν μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που χρειάζονται από την ιστοσελίδα σας και να ολοκληρώσουν μία ενέργεια ( Action = Εγγραφή σε φόρμα, Αγορά κ.α. )

invest-in-a-new-website-in-2016-if-website-visitors-cant-find-what-they-need
Ο ιδανικός πελάτης, τον οποίο ακόμη αναζητείτε έχει αλλάξει με το χρόνο ανεπιστρεπτεί. Άρα ήρθε η ώρα να αλλάξουμε κι εμείς βάσει της συμπεριφοράς του.
Μπορούν να βρουν με εύκολο τρόπο οι επισκέπτες σας τις πληροφορίες που θέλετε να παρέχετε, ώστε να έρθουν σε επικοινωνία μαζί σας;
Γιατί αυτός είναι λόγος για να επενδύσετε σε μία νέα ιστοσελίδα;

Ας είναι η χρονιά το 2018, όπου θα αποφασίσει η επιχείρηση σας να γίνει πελατοκεντρική ( client – oriented ) και να σχεδιάσει τη νέα της ιστοσελίδα όπως ακριβώς θα ήθελε ο χρήστης να την δει κι όχι ο επιχειρηματίας.

Στόχος μας είναι η μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη και σύμφωνα με αυτή τη νοοτροπία θα πρέπει να σχεδιάσουμε τα επόμενα μας βήματα ( convert web visitor to client )
 
 

4) Δεν χρησιμοποιείτε Video στην ιστοσελίδα σας

invest-in-a-new-website-in-2016-include-more-videoΣύμφωνα με έρευνες από τα HubSport ², Groupon Work, τα συμπεράσματα δείχνουν ότι τα video θα κατέχουν το 69% του όγκου των επισκέψεων σε μία ιστοσελίδα.

Δημιουργώντας ευφάνταστα video και δημοσιεύοντας τα στο youtube ή το vimeo κανάλι σας, είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. ( Drive Traffic to Website )
 
Γιατί αυτό αποτελεί λόγο να δημιουργήσουμε μία νέα ιστοσελίδα;
Ο τρόπος που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα video ως μέσο πειθούς διαφέρει από επιχείρηση σε επιχείρηση. Αν για παράδειγμα, πουλάτε ένα προιόν δοκιμάστε να δημιουργήσετε ένα μικρό video ( μέγιστος χρόνος διάρκειας 2 λεπτά ) ώστε να επεξηγείτε γιατί η χρήση του προιόντος αυτού θα βελτιώσει τη ζωή του καταναλωτή σας. Μόλις το δημιουργήσετε, πρέπει να έχετε φροντίσει η κεντρική σας σελίδα να έχει τις κατάλληλες τοποθετήσεις ώστε να το προβάλετε.
 
 

5) Δεν έχετε καθαρή Digital στρατηγική

invest-in-a-new-website-in-2016-as-part-of-your-digital-strategy
Το να έχετε μία στρατηγική για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων και του ψηφιακού marketing αποτελεί αναπόσπαστη ανάγκη πλέον της επιχείρησης σας.

Η digital στρατηγική είναι η διαδικασία προσδιορισμού των στόχων σας, της ανάλυσης των ευκαιριών της αγοράς και οι κινήσεις που θα πραγματοποιήσετε για να φέρετε πιο κοντά των πελάτη στην επιχείρηση σας.

Αν για παράδειγμα είστε ανθοπώλης ένα μέρος της στραγητικής σας θα μπορούσε να ήταν:

  • Συχνά post στα social media ( Facebook, Instagram & Pinterest )
  • Η δημιουργία στοχευμένων video στο κανάλι σας στο youtube εκπαιδεύοντας το κοινό σας πως να επιλέγει τα κατάλληλα λουλούδια για την εκάστοτε περίσταση
  • Δημιουργία άρθρων που να έχουν αξία ώστε να δίνουν το έναυσμα στους πελάτες σας να το μοιραστούν με τους φίλους τους
  • Εβδομαδιαία Newsletters στη λίστα πελατών σας ( η ιστοσελίδα σας πρέπει να δίνει αυτή τη δυνατότητα ) με ειδικές προσφορές και προτάσεις.

Όπως βλέπετε το θέμα μας είναι η δημιουργία περιεχομένου και η διανομή του στα σωστά κανάλια
 
Γιατί αυτό αποτελεί λόγο για να δημιουργήσουμε μία νέα ιστοσελίδα;
Ο λόγος είναι ότι η ιστοσελίδα σας θα πρέπει να αποτελεί τον κεντρικό κόμβο που εξέρχονται οι πληροφορίες και μοιράζονται στα κοινωνικά δίκτυα με σκοπό την επιστροφή του πελάτη στην ιστοσελίδα και η πραγμάτωη κάποιας ενέργεια όπως αναφερθήκαμε παραπάνω.
 
Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας,
Μίμης Βασιλείου 
Head of Marketing – iArk
Twitter Instagram Linkedin Facebook
 

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top