Για να προχωρήσετε ή όχι σε μία κατασκευή / επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος Eshop θα πρέπει να βεβαιωθείτε κατά πόσον είναι η υπάρχουσα υποδομή που έχετε κατάλληλη για να φέρνει πελάτες και πωλήσεις!
Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μερικά ορόσημα που κάνουν την ιστοσελίδα σας κατάλληλη ή όχι!
Σε κάθε περίπτωση για μία ανάλυση της ιστοσελίδας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας
Τομέας εμφάνισης ( Η ιστοσελίδα σας στερεί πελάτες όταν )
- Δεν έχει εμφανή στοιχεία επικοινωνίας
- Δεν έχει διασύνδεση με ένα γρήγορο τρόπο για chat ( messenger, viber, whatsapp κ.α. )
- Δεν έχει σε εμφανή θέση συνδεδεμένα τα κοινωνικά σας δίκτυα
- Δεν είναι responsive ώστε να παίζει σε όλες τις συσκευές
- Δεν έχει κομμάτι για Εγγραφή στο Newsletter
- Να έχει το εικονιδιάκι στο browser ( favicon )
- Στην αρχική σελίδα έχετε link προς αντίστοιχες εσωτερικές σελίδες ώστε να διατηρείται ψηλά το User Experience ( UX – Εμπειρία του χρήστη )
- Στο Footer είναι σωστά τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να σας βρίσκουν εύκολα οι πελάτες σας
- Έχετε σωστούς Google Map χάρτες
Τομέας Απόδοσης ( Η ιστοσελίδα / Eshop σας στερεί πελάτες όταν )
- Δεν είναι κατάλληλα σχεδιασμένο για όλες τις συσκευές ( πλέον οι ιστοσελίδες ονομάζονται Mobile First διότι απευθύνονται περίπου στο 85% των επισκεπτών που θα έρθουν από το κινητό )
- Είναι σε αργό Server ( Την απόδοση της ιστοσελίδας σας μπορείτε να τη δείτε από το Gtmetrix.com ή παρόμοιο εργαλείο )
- Δε στέλνει σωστά τις φόρμες επικοινωνίες στο email σας και στέλνει auto reply στους πελάτες
- Δεν έχετε ενσωματώσει τις κριτικές που δέχεστε στην ιστοσελίδα σας για ενίσχυση πωλήσεων
- Δεν έχετε όρους χρήσης της ιστοσελίδας ή του Eshop
- Δεν έχετε τα κατάλληλα GDPR εργαλεία
Τομέας Google ( Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει τα παρακάτω Digital Ορόσημα )
- Να έχει εργαλείο SEO ( Search Engine Optimization )
- Να έχει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και περιγραφές σε κάθε σελίδα
- Να έχετε δημιουργήσει Search Console
- Να έχετε δημιουργήσει Sitemap
- Να έχετε δηλώσει το sitemap σας στο Search Console της Google
- Να έχετε meta robots txt αρχείο που δίνει οδηγίες στις μηχανές αναζήσης τι να διαβάσουν και τι όχι.
- Έχετε δημιουργήσει την επιχείρηση σας στο Google My Business
Τομέας Eshop
- Το Eshop σας μπορεί και μετράει σωστά τα μεταφορικά βάσει όγκου ή βάρους
- Έχει τα σωστά φίλτρα και προκύπτουν τα σωστά αποτελέσματα
- Έχετε Facebook / Instagram Store
- Ζητάτε τα κατάλληλα πεδία στην Checkout
- Έχετε δυνατότητα εκπτωτικών κωδικών στην σελίδα καλαθιού
- Μπορεί ο πελάτης με 2 κλικ να βρεθεί στην σελίδα καλαθιού / ολοκλήρωσης παραγγελίας
- Έχετε ορίσει σωστά τα email που πηγαίνουν στον πελάτη με κάθε παραγγελία
- Έχετε ορίσει πολιτικές επιστροφών / αλλαγών
Τομέας Social Media
- Έχετε επίσημη σελίδα στο Facebook
- Έχετε επίσημη σελίδα στο Instagram
- Έχετε επίσημη σελίδα στο Linkedin
- Έχετε επίσημη σελίδα στο Tripadvisor ( για επιχειρήσεις τουρισμού )
- Έχετε επίσημη σελίδα στο Pinterest ( αν χρειάζεται για την επιχείρηση σας )
- Έχετε 1 ποστ την εβδομάδα στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να μεταφέρετε κόσμο στην ιστοσελίδα σας
- Έχετε instagram feed στην ιστοσελίδα