pixel

Πότε η ιστοσελίδα σας είναι ακατάλληλη και σας στερεί πελάτες και πωλήσεις – Ανακαλύψτε τα Digital ορόσημα μίας ιστοσελίδας / Eshop

Facebook
Email
LinkedIn

Για να προχωρήσετε ή όχι σε μία κατασκευή / επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας ή του ηλεκτρονικού σας καταστήματος Eshop θα πρέπει να βεβαιωθείτε κατά πόσον είναι η υπάρχουσα υποδομή που έχετε κατάλληλη για να φέρνει πελάτες και πωλήσεις!

Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε μερικά ορόσημα που κάνουν την ιστοσελίδα σας κατάλληλη ή όχι!

Σε κάθε περίπτωση για μία ανάλυση της ιστοσελίδας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας

Τομέας εμφάνισης ( Η ιστοσελίδα σας στερεί πελάτες όταν )

  1. Δεν έχει εμφανή στοιχεία επικοινωνίας
  2. Δεν έχει διασύνδεση με ένα γρήγορο τρόπο για chat ( messenger, viber, whatsapp κ.α. )
  3. Δεν έχει σε εμφανή θέση συνδεδεμένα τα κοινωνικά σας δίκτυα
  4. Δεν είναι responsive ώστε να παίζει σε όλες τις συσκευές
  5. Δεν έχει κομμάτι για Εγγραφή στο Newsletter
  6. Να έχει το εικονιδιάκι στο browser ( favicon )
  7. Στην αρχική σελίδα έχετε link προς αντίστοιχες εσωτερικές σελίδες ώστε να διατηρείται ψηλά το User Experience ( UX – Εμπειρία του χρήστη )
  8. Στο Footer είναι σωστά τα στοιχεία επικοινωνίας ώστε να σας βρίσκουν εύκολα οι πελάτες σας
  9. Έχετε σωστούς Google Map χάρτες

Τομέας Απόδοσης ( Η ιστοσελίδα / Eshop σας στερεί πελάτες όταν )

  1. Δεν είναι κατάλληλα σχεδιασμένο για όλες τις συσκευές ( πλέον οι ιστοσελίδες ονομάζονται Mobile First διότι απευθύνονται περίπου στο 85% των επισκεπτών που θα έρθουν από το κινητό )
  2. Είναι σε αργό Server ( Την απόδοση της ιστοσελίδας σας μπορείτε να τη δείτε από το Gtmetrix.com ή παρόμοιο εργαλείο )
  3. Δε στέλνει σωστά τις φόρμες επικοινωνίες στο email σας και στέλνει auto reply στους πελάτες
  4. Δεν έχετε ενσωματώσει τις κριτικές που δέχεστε στην ιστοσελίδα σας για ενίσχυση πωλήσεων
  5. Δεν έχετε όρους χρήσης της ιστοσελίδας ή του Eshop
  6. Δεν έχετε τα κατάλληλα GDPR εργαλεία

Τομέας Google ( Η ιστοσελίδα σας πρέπει να έχει τα παρακάτω Digital Ορόσημα )

  1. Να έχει εργαλείο SEO ( Search Engine Optimization )
  2. Να έχει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά και περιγραφές σε κάθε σελίδα
  3. Να έχετε δημιουργήσει Search Console
  4. Να έχετε δημιουργήσει Sitemap
  5. Να έχετε δηλώσει το sitemap σας στο Search Console της Google
  6. Να έχετε meta robots txt αρχείο που δίνει οδηγίες στις μηχανές αναζήσης τι να διαβάσουν και τι όχι.
  7. Έχετε δημιουργήσει την επιχείρηση σας στο Google My Business

Τομέας Eshop

  1. Το Eshop σας μπορεί και μετράει σωστά τα μεταφορικά βάσει όγκου ή βάρους
  2. Έχει τα σωστά φίλτρα και προκύπτουν τα σωστά αποτελέσματα
  3. Έχετε Facebook / Instagram Store
  4. Ζητάτε τα κατάλληλα πεδία στην Checkout
  5. Έχετε δυνατότητα εκπτωτικών κωδικών στην σελίδα καλαθιού
  6. Μπορεί ο πελάτης με 2 κλικ να βρεθεί στην σελίδα καλαθιού / ολοκλήρωσης παραγγελίας
  7. Έχετε ορίσει σωστά τα email που πηγαίνουν στον πελάτη με κάθε παραγγελία
  8. Έχετε ορίσει πολιτικές επιστροφών / αλλαγών

Τομέας Social Media

  1. Έχετε επίσημη σελίδα στο Facebook
  2. Έχετε επίσημη σελίδα στο Instagram
  3. Έχετε επίσημη σελίδα στο Linkedin
  4. Έχετε επίσημη σελίδα στο Tripadvisor ( για επιχειρήσεις τουρισμού )
  5. Έχετε επίσημη σελίδα στο Pinterest ( αν χρειάζεται για την επιχείρηση σας )
  6. Έχετε 1 ποστ την εβδομάδα στα κοινωνικά δίκτυα ώστε να μεταφέρετε κόσμο στην ιστοσελίδα σας
  7. Έχετε instagram feed στην ιστοσελίδα

 

 

 

Διαβάστε επίσης