2020

Τι είναι η καμπάνια A/B Testing στο Facebook;

ab-testing-facebook
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Εάν στην πραγματική ζωή υπήρχε ένας «μαγικός» τρόπος να διαπιστώσουμε ποια από τις 2 επιλογές που καλούμαστε να πάρουμε είναι η καλύτερη, τότε η ίδια κατάσταση στο διαδικτυακό κόσμο ονομάζεται A/B Testing καμπάνια.

Η καμπάνια A/B Testing χρησιμοποιείται από τους Digital Marketeers ως μία μορφή «πειράματος» με διαφορετικά στοιχεία και στοχεύσεις με σκοπό να διαπιστώσουν ποια είναι η καταλληλότερη και αποδίδει καλύτερα.

Τι είναι η καμπάνια Α/Β Testing στο Facebook;

Η Α/Β Testing καμπάνια, η οποία συναντάται επίσης και ως Split Testing, είναι μία τακτική η οποία θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε ποιοι τίτλοι, περιεχόμενο, φωτογραφίες, CTA ( Call to Action ) ή ποιος συνδυασμός των παραπάνω αποδίδει καλύτερα για το κοινό που έχετε στοχεύσει. Επιπλέον μπορείτε να πειραματιστείτε με διαφορετικά είδη κοινού στο Facebook και τοποθετήσεις των διαφήμισεων ( Ad Placements ) για να μάθετε ποιο είναι το τέλειο κοινό και με ποιες τοποθετήσεις μπορείτε να το προσεγγίσετε.

Συνήθως οι καμπάνιες A/B test μένουν ενεργές για 1-2 εβδομάδες, ενώ παράλληλα οι Marketeers αναμένουν τα νεότερα αποτελέσματα. Μετά την ολοκλήρωση του «πειράματος», θα προκύψει ένα συμπέρασμα αναφορικά με ποια επιλογή ήταν καλύτερη από την άλλη (ή τις άλλες).

Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι και δεν έχετε κάνει εκατοντάδες διαφημίσεις στο Facebook για το Brand σας, τότε θα είναι αρκετά δύσκολο να προβλέψετε ποιο είδος διαφήμισης θα δουλέψει καλύτερα για εσάς ή ποιο κοινό είναι πιο πιθανό να «αγοράσει» την υπηρεσία σας.

Αυτός είναι ο λόγος που οι συγκεκριμένες καμπάνιες είναι χρήσιμες : Μπορείτε να δοκιμάσετε γρήγορες δοκιμές με διαφορετικά designs, είδη διαφημίσεων και κοινά για να δείτε ποια είναι τα πιο αποτελεσματικά.

Περισσότερα την καμπάνια Α/Β Testing

Η δοκιμή A/Β σας επιτρέπει να αλλάξετε μεταβλητές, όπως το δημιουργικό κείμενο, το κοινό ή το placement, για να προσδιορίσετε ποια στρατηγική αποδίδει καλύτερα και να βελτιώσετε τις μελλοντικές σας καμπάνιες. Για παράδειγμα, μπορεί να νομίζετε ότι μία custom στρατηγική στη στόχευση του κοινού θα ξεπεράσει μία στρατηγική κοινού βάσει του ενδιαφέροντος για την επιχείρησή σας. Μία δοκιμή με την καμπάνια A/B θα συγκρίνει τις δύο στρατηγικές για να μάθετε ποια αποδίδει καλύτερα.

Αφού επιλέξετε τη μεταβλητή που θέλετε να δοκιμάσετε, το budget σας θα διαιρεθεί για να κατανεμηθεί ισότιμα και τυχαία ανάμεσα σε κάθε έκδοση εικαστικού, κοινού ή τοποθέτησης. Στη συνέχεια η καμπάνια A/B θα μετρήσει ξεχωριστά την απόδοση κάθε στρατηγικής με βάση το CTR  ή το CPC

Η εν λόγω καμπάνια συνιστάται όταν προσπαθείτε να μετρήσετε αλλαγές στις διαφημίσεις σας ή να συγκρίνετε άμεσα δύο στρατηγικές. Θα πρέπει να δοκιμάσετε το συγκεκριμένο τρόπο για να μάθετε νέες στρατηγικές αντί να κάνετε χειροκίνητους ελέγχους ενεργοποιώντας κι απενεργοποιώντας διαφημίσεις κ.ο.κ. καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ασαφή και αναξιόπιστα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα οι καμπάνιες A/B βοηθούν στη διασφάλιση του ομοιόμορφου μοιράσματος του κοινού σας και της συγκρίσιμης στατιστικής, ενώ οι άτυπες δοκιμές μπορούν να οδηγήσουν σε αλληλεπικάλυψη κοινών.

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top