2020

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

tourismos
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις;

Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά τον τουρισμό και ποιες χώρες θα δεχτεί η Ελλάδα.

Οι 29 χώρες : Αλβανία, Αυστραλία, Αυστρία, Βόρεια Μακεδονία, Βουλγαρία, Γερμανία, Δανία, Ελβετία, Εσθονία, Ιαπωνία, Ισραήλ, Κίνα, Κροατία, Κύπρος, Λετονία, Λίβανος, Λιθουανία, Μάλτα, Μαυροβούνιο, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Νότια Κορέα, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία, Τσεχία, Φινλανδία.

Περισσότερο για τον ξενοδοχειακό τομέα και λιγότερο για την εστίαση οι Google διαφημίσεις είναι απαραίτητες για την αύξηση των κρατήσεων. Ενώ στην εστίαση, το κοινό μας το προσεγγίζουμε την εποχή που βρίσκεται στο χώρο διακοπών ( Νησιά, Ηπειρωτική Ελλάδα κτλ ), στον τομέα του #hospitality θα πρέπει να προνοήσουμε για να έχουμε αυξημένα έσοδα!

Εμείς, στην iArk Digital Agency, έχουμε δημιουργήσει την κατάλληλη ροή ( funnel ) ώστε το ξενοδοχείο να μπορεί να προσεκλύσει πελάτες από συγκεκριμένες χώρες και να πραγματοποιεί κρατήσεις μέσα από την ιστοσελίδα του. 

Διαβάστε Επίσης : Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου : Συμβουλές Για Να Αυξήσετε Τις Κρατήσεις Σας Μέσω Της Ιστοσελίδας

Τεχνικές που χρησιμοποιούνται

  • Web Design ( Custom Design )
  • Σχεδιασμός Landing Page ιστοσελίδας
  • Google Adwords
  • Google Remarketing
  • Facebook Remarketing
  • Instagram Remarketing
Η έννοια του Digital Hoteling το 2020 μπαίνει για τα καλά στην επιχειρηματική ζωή μας!

 

Ποιες χώρες είναι στη «μαύρη λίστα» και ποιες στη «λευκή» για την Ελλάδα

O Ευρωπαϊκός Οργανισμός Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA), επίσημο όργανο της ΕΕ, δημοσιοποίησε τη «μαύρη λίστα» των αεροδρομίων που βρίσκονται σε 34 χώρες υψηλής μετάδοσης του κοροναϊού.

Στη «μαύρη» λίστα είναι οι εξής χώρες:

  • Βραζιλία
  • Δομινικανή Δημοκρατία,
  • ΗΠΑ
  • Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
  • Ιαπωνία
  • Ινδία
  • Ινδονησία
  • Ιράν
  • Ισημερινός
  • Καναδάς
  • Κατάρ
  • Κολομβία
  • Κουβέιτ
  • Λευκορωσία
  • Μεξικό
  • Μπαγκλαντές
  • Ουκρανία
  • Πακιστάν
  • Περού
  • Ρωσία
  • Σαουδική Αραβία
  • Σινγκαπούρη
  • Τουρκία
  • Χιλή

Αν και δεν περιλαμβάνονται στον κατάλογο του EASA, δύσκολα επίσης θα δεχτεί η Ελλάδα τουρίστες από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία, την Ισπανία και την Ολλανδία.

Αντίθετα, με βάση ρεπορτάζ του MEGA, η «λευκή λίστα» της κυβέρνησης περιλαμβάνει περίπου 20 χώρες: Κύπρος, Ισραήλ, Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία, Νορβηγία, Δανία, Αυστρία, Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία, Αλβανία, Βοσνία, Κροατία, Πολωνία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία.

 

Πως πρέπει να κινηθούμε

Θα χρειαστούμε ξεχωριστές Google Καμπάνιες αναζήτησης ( Google Search – ΟΧΙ Display ) στις χώρες στόχους διαφοροποιώντας τη γλώσσα ( Ελληνικά σε Ελλάδα και Κύπρο και Αγγλικά στις υπόλοιπες ).

Έπειτα θα χρειαστούμε για να επαναφέρουμε το χαμένο πελάτη Google – Facebook & Instagram Remarketing με εικόνες.

Όσο πιο ελκυστικό είναι το εικαστικό και το μήνυμα μας, τόσο αυξάνουμε τις πιθανότητες κράτησης ή συμπλήρωσης φόρμας για Web Offer.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για κάθε βοήθεια εδώ

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top