2020

Tripadvisor : Οδηγίες καταχώρησης Εστιατορίων / Καταλυμάτων / Tour Guides

tripadvisor-2
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Πόσο ενημερωμένος είσαι για τη χρήση του Tripadvisor και πως να καταχωρήσεις την επιχείρηση σου;

Το Tripadvisor αλλάζει..ο κολοσσός του ταξιδιωτικού Digital Marketing περνάει σε νέα εποχή.
Δες παρακάτω όλες τις οδηγίες καταχώρισης ανάλογα με την επιχείρηση που έχεις…Αν δυσκολευτείς μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!

To Tripadvisor αλλάζει μορφή..

Οδηγίες καταχώρισης εστιατορίων

Βασικές απαιτήσεις
Τα εστιατόρια στο TripAdvisor πρέπει να πληρούν όλα τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Πρέπει να σερβίρουν μαγειρεμένο φαγητό
  • Πρέπει να είναι ανοικτά στο κοινό
  • Πρέπει να είναι ανοικτά σε τακτή προγραμματισμένη βάση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
  • Πρέπει να έχουν σταθερή τοποθεσία και να διαθέτουν μόνιμη διεύθυνση
    • Οι καντίνες μπορούν να καταχωριστούν, εφόσον οι ώρες λειτουργίας τους και οι τοποθεσίες τους είναι δημοσιευμένες online. Τα αιτήματα πρέπει να περιλαμβάνουν έναν έγκυρο ιστότοπο για επιβεβαίωση.

Οι ακόλουθες κατηγορίες επιχειρήσεων ΠΛΗΡΟΥΝ τις προϋποθέσεις για να καταχωριστούν ως εστιατόρια στο TripAdvisor:

  • Με τραπέζια
  • Φαγητό σε πακέτο
  • Φαστ φουντ
  • Καφετέριες που πουλάνε μαγειρεμένο φαγητό (γλυκά, σάντουιτς, κ.λπ.)
  • Μπαρ και παμπ που σερβίρουν μαγειρεμένο φαγητό (μπέργκερ, τηγανιτές πατάτες, κ.λπ.)
  • Αλυσίδες εστιατορίων
  • Σαντουϊτσάδικα
  • Τάπας
  • Εστιατόριο τύπου αμερικανικού «ντάινερ»
  • Παγωτατζίδικα
  • Ζαχαροπλαστεία
  • Καντίνες, εφόσον οι ώρες λειτουργίας τους και οι τοποθεσίες τους είναι δημοσιευμένες online
  • Εστιατόρια που χρειάζονται κρατήσεις
  • Εστιατόρια μέσα σε άλλες επιχειρήσεις (π.χ. ένα εστιατόριο μέσα σε ένα εμπορικό κατάστημα ή ένα εστιατόριο μέσα σε ένα ξενοδοχείο)
  • Σούπερ μάρκετ που διαθέτουν μαγειρεμένο φαγητό και χώρο με τραπέζια όπου μπορείς να καθίσεις για φαγητό

Περιορισμοί
Οι ακόλουθες κατηγορίες επιχειρήσεων ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ τις προϋποθέσεις για να καταχωριστούν ως εστιατόρια στο TripAdvisor:

  • Μόνο παράδοση παραγγελιών (ντελίβερι)
  • Κέιτερινγκ
  • Ιδιωτικοί σεφ που μεταβαίνουν και μαγειρεύουν σε διάφορες τοποθεσίες
  • Αίθουσες συνεστιάσεων/γαμήλιων δεξιώσεων
  • Τα μαθήματα μαγειρικής (υποβάλετε αίτημα καταχώρισης στις Δραστηριότητες)
  • Τα καταστήματα με σοκολάτες ή ζαχαρωτά που πωλούν μόνο συσκευασμένα τεμάχια
  • Προσωρινά εστιατόρια ή χώροι για δείπνο
  • Ιδιωτικές λέσχες που απαιτούν συνδρομή
  • Συγκροτήματα εστιατορίων (καταχωρίζουμε μεμονωμένα εστιατόρια που βρίσκονται μέσα στο συγκρότημα)
  • Μπαρ/παμπ που σερβίρουν μόνο ελαφριά σνακ (πρέτσελ, κρακεράκια, ξηρούς καρπούς, κ.λπ.)
  • Επιχειρήσεις που παρέχουν έτοιμα γεύματα για τα οποία έχει γίνει παραγγελία και πληρωμή εκ των προτέρων
  • Οι επιχειρήσεις που σερβίρουν μόνο αλκοολούχα ποτά
  • Μέρη που πωλούν μόνο ωμά τρόφιμα
  • Η κατανάλωση γεύματος κατά τη διάρκεια μιας παράστασης (υποβάλετε αίτημα καταχώρισης στις Δραστηριότητες)
  • Όταν γίνεται κατανάλωση γεύματος κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού με τρένο ή πλοίο (υποβάλετε αίτημα καταχώρισης στις Δραστηριότητες)

Τύποι επιχειρήσεων
Σε κάθε καταχώριση εστιατορίου εκχωρείται ένας τύπος επιχείρησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, δύο ή περισσότεροι τύποι επιχείρησης μπορεί να εκχωρηθούν στην ίδια καταχώριση.
Δείτε τους τύπους επιχείρησης Εστιατορίων για περιγραφές του κάθε τύπου.

Οδηγίες καταχώρισης Δραστηριοτήτων

Βασικές απαιτήσεις
Οι Δραστηριότητες στο TripAdvisor πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια.
Μόνιμα αξιοθέατα:

  • Πρέπει να είναι τουριστικού ενδιαφέροντος
  • Πρέπει να είναι κατάλληλα για οικογένειες
  • Πρέπει να συμμορφώνονται με την πολιτική μας περί μεταχείρισης των ζώων
  • Πρέπει να έχουν μια επίσημη ονομασία ή μόνιμη διεύθυνση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά και προσβάσιμα στο κοινό σε τακτή προγραμματισμένη βάση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
    • Εξαίρεση: Οι παραστάσεις πρέπει να γίνονται σε ένα χώρο για τουλάχιστον 24 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
  • Πρέπει να είναι ήδη ανοιχτά ή να δέχονται κρατήσεις για όταν ανοίξουν στο μέλλον

Περιηγήσεις, κρουαζιέρες και μαθήματα:

  • Πρέπει να είναι τουριστικού ενδιαφέροντος
  • Πρέπει να είναι κατάλληλα για οικογένειες
  • Πρέπει να συμμορφώνονται με την πολιτική μας περί μεταχείρισης των ζώων
  • Πρέπει να διαθέτουν ένα επίσημο όνομα και ένα δημοσιευμένο αριθμό τηλεφώνου ή email
  • Πρέπει να πρόκειται για επιχείρηση διοργάνωσης περιηγήσεων και όχι για μεμονωμένη περιήγηση
  • Πρέπει να λειτουργούν για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
  • Πρέπει να διαθέτουν επίσημο ιστότοπο που προσφέρει δείγμα δρομολογίου, το οποίο περιλαμβάνει:
    • διάρκεια περιήγησης
    • περιγραφή των όσων περιλαμβάνονται στην περιήγηση
    • το όνομα της πόλης απ’ όπου αναχωρεί η περιήγηση
  • Εάν παραδίδονται μαθήματα, πρέπει να είναι μονοήμερα
  • Δείτε τις οδηγίες καταχώρισης Περιηγήσεων για περισσότερες πληροφορίες

Περιορισμοί
Τα ακόλουθα ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις για να καταχωριστούν ως Δραστηριότητες:

  • Μαθήματα, εργαστήρια, εκπαιδευτικά προγράμματα ή αποδράσεις που διεξάγονται κατά τη διάρκεια πολλών ημερών
  • Επιχειρήσεις που παραβιάζουν τα κριτήριά μας περί καταλληλότητας για οικογένειες
  • Επιχειρήσεις που παραβιάζουν την πολιτική μας περί μεταχείρισης των ζώων
  • Πόλεις ή αεροδρόμια
  • Εκδηλώσεις, φεστιβάλ ή άλλες βραχυπρόθεσμες δραστηριότητες που υποβάλλονται από χρήστες
    • Σημείωση: Ορισμένες εκδηλώσεις είναι καταχωρισμένες στο TripAdvisor, αλλά είναι ειδικά επιλεγμένες από εμάς.
  • Ταξιδιωτικά γραφεία (αν δεν πληρούν τις συγκεκριμένες οδηγίες) ή άλλοι μεταπωλητές δραστηριοτήτων ή υπηρεσιών
  • Επιχειρήσεις πώλησης εισιτηρίων
  • Επιχειρήσεις ή δραστηριότητες που λειτουργούν μόνο μέσω Ίντερνετ/κινητών συσκευών
    • Πλατφόρμες κρατήσεων, ηλεκτρονικά καταστήματα λιανικής πώλησης, κ.λπ.
    • Εφαρμογές για κινητές συσκευές, περιηγήσεις χωρίς ξεναγό, κ.λπ.
  • Επιχειρήσεις ή λέσχες που απαιτούν μία εφαρμογή ή συνδρομή, για να γίνεις μέλος/να χρησιμοποιήσεις τις εγκαταστάσεις τους
  • Αλυσίδες καταστημάτων (εκτός από το κυρίως κατάστημα της αλυσίδας)
  • Γραφέια ενοικίασης αυτοκινήτων, ηλεκτρονικού εξοπλισμού ή προσωπικών αντικειμένων
  • Διοργανωτές εκδηλώσεων: Διοργανωτές γάμων, υπηρεσίες υποδοχής, φωτογράφοι, διοργανωτές εκδηλώσεων, κ.λπ.

Κατηγορίες Δραστηριοτήτων
Οι Δραστηριότητες εμφανίζονται κάτω από διαφορετικές κατηγορίες τύπων αξιοθέατων.
Δείτε τις κατηγορίες Δραστηριοτήτων για λεπτομερείς περιγραφές σχετικά με δραστηριότητες που πληρούν ή δεν πληρούν τα κριτήρια καταχώρισης.

Οδηγίες καταχώρισης περιηγήσεων

Οι περιηγήσεις πρέπει να συμμορφώνονται με τις οδηγίες καταχώρισης των Δραστηριοτήτων.
Οδηγίες δρομολογίου για περιηγήσεις
Κάθε εταιρεία διοργάνωσης περιηγήσεων πρέπει να περιλαμβάνει ένα δείγμα δρομολογίου στον επίσημο ιστότοπό της.
Το δείγμα δρομολογίου πρέπει να αναφέρει τα εξής:

  • διάρκεια περιήγησης
  • περιγραφή των όσων περιλαμβάνονται στην περιήγηση
  • περιγραφή των όσων θα δουν/θα κάνουν οι συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της περιήγησης
  • το όνομα της πόλης απ’ όπου αναχωρεί η περιήγηση

Ταξιδιωτικά γραφεία ως διοργανωτές περιηγήσεων
Δεν μπορούμε να καταχωρίσουμε ένα ταξιδιωτικό γραφείο ως εταιρεία διοργάνωσης περιηγήσεων εκτός εάν αυτό κατέχει επίσης άδεια διοργάνωσης περιηγήσεων που έχει εκδοθεί από την κυβέρνηση ή το υπουργείο Τουρισμού στη χώρα όπου διεξάγονται οι περιηγήσεις.
Εάν η εταιρεία δεν διαθέτει άδεια διοργάνωσης περιηγήσεων Ή εάν η χώρα όπου η εταιρεία διοργανώνει τις περιηγήσεις δεν εκδίδει τέτοια άδεια, θα ελέγξουμε ένα από τα ακόλουθα:

  • Φωτογραφίες από τα αυτοκίνητα ή τα οχήματα στα οποία αναγράφεται μόνιμα το λογότυπο της εταιρείας. Η επίσημη ονομασία της εταιρείας πρέπει να είναι ευανάγνωστη.

Ή

  • Φωτογραφίες από τον ξεναγό της εταιρείας εν ώρα εργασίας στην περιήγηση.Πρέπει να μπορούμε να δούμε το λογότυπο της εταιρείας διοργάνωσης περιηγήσεων στα ρούχα ή στο σήμα που φέρει ο ξεναγός κατά τη διάρκεια της περιήγησης.  Φωτογραφίες των μελών του προσωπικού που εργάζονται σε ένα γραφείο δε θα λαμβάνονται υπόψη. Η επίσημη ονομασία της επιχείρησης πρέπει να είναι ευανάγνωστη.

Περιηγήσεις χωρίς ξεναγό
Οι περιηγήσεις χωρίς ξεναγό πρέπει να ζητούν από τον ταξιδιώτη να παραλάβει τον οδηγό, χάρτη ή τη σχετική συσκευή από ένα μέλος του προσωπικού.
Εταιρείες peer-to-peer (εμπειρίες με τους ντόπιους)
Οι εταιρείες peer-to-peer διαχειρίζονται ιστότοπους οι οποίοι φέρνουν σε επαφή τους τουρίστες με ντόπιους ξεναγούς που προσφέρουν περιηγήσεις, μαθήματα ή άλλες εξειδικευμένες εμπειρίες.
Μια εταιρεία peer-to-peer μπορεί να καταχωριστεί μόνο εφόσον συμμορφώνεται με όλα τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Η εταιρεία peer-to-peer πρέπει να είναι ο επίσημος έμπορος και να μην πραγματοποιεί πώληση εκ μέρους κάποιου άλλου. Ο επίσημος ιστότοπος θα πρέπει να δηλώνει σαφώς ότι οι προσφερόμενες εμπειρίες είναι μοναδικές και παρέχονται απευθείας από την εταιρεία.
  • Η εταιρεία προσφέρει ημερήσιες περιηγήσεις και εμπειρίες στην πόλη όπου επιθυμεί να καταχωριστεί και αυτό αναφέρεται ξεκάθαρα στον επίσημο ιστότοπο.
  • Ο επίσημος ιστότοπος περιλαμβάνει μια περιγραφή των τυπικών παρεχόμενων υπηρεσιών/δραστηριοτήτων.
  • Ο επίσημος ιστότοπος περιλαμβάνει στοιχεία επικοινωνίας ώστε οι πελάτες να μπορούν να διαμορφώσουν την εμπειρία τους, η οποία μπορεί να προσαρμόζεται κάθε φορά ανάλογα με τις ατομικές απαιτήσεις του πελάτη.

Οδηγίες διεύθυνσης για περιηγήσεις
Εάν υπάρχει μία συγκεκριμένη τοποθεσία παραλαβής ή πολλαπλές τοποθεσίες παραλαβής, χρησιμοποιούμε τη διεύθυνση από την οποία ξεκινά η πλειοψηφία των περιηγήσεων.
Εάν δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη τοποθεσία παραλαβής ή εάν η τοποθεσία παραλαβής/συνάντησης παρέχεται μόνο μετά την κράτηση, ΔΕΝ καταχωρίζουμε διεύθυνση.
Ο ιστότοπος ΔΕΝ καταχωρίζει τις εταιρείες διοργάνωσης περιηγήσεων σύμφωνα με την ταχυδρομική τους διεύθυνση ή τη διεύθυνση του γραφείου τους.
Οδηγίες πόλης για περιηγήσεις
Όλες οι περιηγήσεις, συμπεριλαμβανομένων και των πλήρως εξατομικευμένων περιηγήσεων: Ένα δείγμα δρομολογίου πρέπει να είναι δημοσιευμένο στον ιστότοπο της εταιρείας. Το δείγμα δρομολογίου πρέπει να αναφέρει σαφώς την πόλη από την οποία αναχωρεί η πλειοψηφία των περιηγήσεων της εταιρείας.
Ίδια περιήγηση με αναχώρηση από διαφορετικές πόλεις: Εάν η περιήγηση παραλαμβάνει συμμετέχοντες από περισσότερες από μια πόλεις, χρησιμοποιούμε την πόλη που είναι το κύριο σημείο αναχώρησης.
Διαφορετικές περιηγήσεις με αναχώρηση από διαφορετικές πόλεις: Προκειμένου να καταχωριστεί σε πολλές πόλεις, μια εταιρεία διοργάνωσης περιηγήσεων πρέπει να προσφέρει περιηγήσεις που είναι μοναδικές για κάθε σημείο αναχώρησης/πόλη.

Οδηγίες καταχώρισης καταλυμάτων

Βασικές απαιτήσεις
Τα καταλύματα στο TripAdvisor πρέπει να πληρούν όλα τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Πρέπει να είναι ανοικτά στο ευρύ κοινό
  • Πρέπει να έχουν επίσημη επωνυμία
  • Πρέπει να έχουν επίσημη διεύθυνση σε μια μόνιμη τοποθεσία
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά για 12 συνεχόμενες εβδομάδες τον χρόνο σε μια μόνιμη τοποθεσία
  • Πρέπει να διαθέτουν πολλά δωμάτια/μονάδες
  • Πρέπει να μπορούν να φιλοξενήσουν περισσότερους από έναν πελάτη/γκρουπ πελατών τη φορά
  • Τα καταλύματα ΔΕΝ πρέπει να απαιτούν από τους πελάτες τους να μένουν για πάνω από 7 διανυκτερεύσεις
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά αυτήν τη στιγμή ή να δέχονται κρατήσεις για όταν ανοίξουν στο μέλλον

Περιορισμοί
Οι ακόλουθες επιχειρήσεις ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις για να καταχωριστούν ως καταλύματα:

  • Εταιρείες διαχείρισης καταλυμάτων
  • Εταιρείες κρατήσεων
  • Πολλές μονάδες που ανήκουν στην ίδια εταιρεία, αλλά βρίσκονται σε διαφορετικές τοποθεσίες (π.χ. καλύβες που είναι διασκορπισμένες σε μια μεγάλη ορεινή περιοχή)
  • Καταλύματα που βρίσκονται μετά τον έλεγχο στα αεροδρόμια
  • Τα καταλύματα που αποτελούν τμήμα ή ομάδα δωματίων μέσα σε κάποιο άλλο κατάλυμα
    • Πιθανή εξαίρεση: εάν το τμήμα είναι εντελώς ξεχωριστό (διαφορετικό κτίριο, ολόκληρος όροφος, ξεχωριστή πτέρυγα) και διαθέτει επίσημο όνομα και ξεχωριστή επιχειρηματική άδεια

Κατηγορίες καταλυμάτων
Οι συντάκτες μας εκχωρούν κάθε καταχώριση καταλύματος σε μία και μοναδική κατηγορία καταλύματος:

Για να εκχωρηθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταλύματος μια επιχείρηση, θα πρέπει να επιβεβαιώσουμε ΕΝΑ από τα ακόλουθα:

  • Το κατάλυμα πληροί τις απαιτήσεις της κατηγορίας. Πρέπει να δούμε τις απαιτούμενες υπηρεσίες καταχωρισμένες στον επίσημο ιστότοπο του καταλύματος και στον ιστότοπο οποιουδήποτε συνεργάτη κρατήσεων.

Ή

  • Το κατάλυμα διαθέτει μια επίσημη επιχειρηματική άδεια που έχει εκδοθεί από μια τοπική κρατική ή τουριστική αρχή και η άδεια αυτή προσδιορίζει τον συγκεκριμένο τύπο καταλύματος, όπως ορίζεται από τις τοπικές αρχές.

Ο ιστότοπος ΔΕΝ αποδέχεται τα ακόλουθα ως άδειες:

  • Υγειονομικές άδειες
  • Άδειες παροχής φαγητού και ποτού
  • Φορολογικά έγγραφα
  • Άδειες πυροπροστασίας/αστυνομίας/ασφάλειας
  • Τεκμηρίωση ασφάλισης
  • Οποιοδήποτε έγγραφο δεν παρέχεται από επίσημη κρατική ή τουριστική πηγή

Ενοικιαζόμενα
Το TripAdvisor δεν καταχωρίζει καταλύματα που διατίθενται για αποκλειστική χρήση από έναν πελάτη/ομάδα πελατών τη φορά. Τα εν λόγω καταλύματα ενδέχεται να πληρούν τις προϋποθέσεις για καταχώριση ως ενοικιαζόμενα.
Εγγράψτε το ενοικιαζόμενό σας στο Ενοικιαζόμενα του TripAdvisor.

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top