Τα Social Media μπορεί να είναι πολλά για να τα κάνετε όλα ταυτόχρονο, ειδικά αν ξεκινάτε τώρα. Παρακάτω θα βρείτε έναν γρήγορο συνδυασμό από κάποια Social Media tips για να σας καθοδηγήσουν και να σας βοηθήσουν στη στρατηγική των Social Media.
Πρόκειται για 10 tips που πρέπει να ορίσετε στη στρατηγική σας για να χτίσετε μια αυθεντική, αφοσιωμένη κοινότητα Social Media για την επιχείρησή σας.
1. Ορίστε σαφείς στόχους
Αυτό είναι το θεμέλιο της στρατηγικής σας για τη διαχείριση των Social Media ή για την καμπάνια σας. Ο καθορισμός στόχων (και στόχων επιδόσεων) σας δίνει κατεύθυνση, σκοπό και θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τα κύρια θέματα που το περιεχόμενό σας θα περιστρέφονται γύρω από αυτά.
2. Γνωρίστε το κοινό σας
Αυτό είναι επίσης ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της στρατηγικής σας στα Social Media. Γνωρίστε τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, αλλά πέρα από αυτό, μάθετε τι μπορεί να τους προσελκύσει το ενδιαφέρον
Ρωτήστε τους ποια είναι τα παράπονά τους, μάθετε ποιες δημοσιεύσεις διαβάζουν και πού βγαίνουν. Όλες αυτές οι πληροφορίες θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που πραγματικά αντηχεί μαζί τους και σας βοηθά να οικοδομήσετε μια αφοσιωμένη κοινότητα.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να χαράξουμε παρέα τη δική σας στρατηγική
3. Επιλέξτε τις σωστές πλατφόρμες
Κάντε την έρευνά σας και μάθετε πώς λειτουργεί κάθε δίκτυο Social Media και επιλέξτε τα σωστά για την εταιρεία σας.
Το στοχευμένο κοινό σας είναι ενεργό στο δίκτυο; Έχετε τους πόρους για να δημιουργήσετε το περιεχόμενο που απαιτείται για το συγκεκριμένο κανάλι;
4. Δημιουργήστε μια τράπεζα περιεχομένου
Τώρα που έχετε καθορίσει τους στόχους σας και γνωρίζετε σε ποια δίκτυα θέλετε να είστε ενεργοί, θα πρέπει να αναζητήσετε τη δημιουργία μιας τράπεζας περιεχομένου.
Δείτε όλα τα offline εργαλεία Marketing και σκεφτείτε πως θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν στο online περιεχόμενο. Φτιάξτε ή βάλτε περιεχόμενο με πηγή που υποστηρίζει τους στόχους σας. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε έναν «πονοκέφαλο» λιγότερο.
5. Προσδιορίστε τις λέξεις-κλειδιά και τα Hashtags
Εδώ απαιτείται περισσότερη έρευνα, αλλά συλλέγοντας τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά του κλάδου ή τα hashtags που χρησιμοποιεί το ακροατήριό σας, θα κάνει ευκολότερη τη σύνθεση μηνυμάτων.
Βρίσκοντας τα σωστά hashtags είναι το κλειδί για να επικοινωνήσετε με το στοχευμένο κοινό σας και γι΄αυτό το σκοπό υπάρχουν αρκετά εργαλεία για να σας βοηθήσουν.
Δείτε επίσης : 6 Λόγοι που χρειάζεσαι έναν Social Media Marketeer
6. Δημιουργήστε προγραμματισμένο περιεχόμενο
Αφού έχετε ήδη αποθηκευμένο περιεχόμενο, πρέπει να δημιουργήσετε έναν προγραμματισμό
Με βάση τους στόχους σας και την ποσότητα του περιεχομένου που έχετε, αποφασίστε πόσο συχνά θα θέλατε να δημοσιεύσετε στα Social Media και ποιες μέρες. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε ένα μείγμα live και προγραμματισμένων αναρτήσεων για την ισορροπία του περιεχομένου σας και να παραμείνετε ενημερωμένοι με θέματα στον κλάδο ή που σχετίζονται με το κοινό σας.
7. Ρυθμίστε Social Tools
Για να εξοικονομήσετε χρόνο, κοιτάξτε να χρησιμοποιήσετε τα Social Tools που προσφέρονται.
Όλοι θα προτιμούν διαφορετικά εργαλεία, οπότε φροντίστε να δοκιμάσετε μερικά και να καταλήξετε σε εκείνα που σας βοηθούν πραγματικά.
8. Βάλτε τα Analytics
Η περιήγηση στα Analytics μπορεί να προκαλέσει σύγχυση, αφού κάθε δίκτυο έχει τόσες πολλές μετρήσεις για να παρακολουθεί. Σε γενικές γραμμές πρέπει να δώσετε προσοχή στην ανάπτυξη των followers σας, στην απήχηση των δημοσιεύσεών σας και το σημαντικότερο, στο πόσο αφοσιωμένο είναι το κοινό σας με το περιεχόμενό σας.
Πρέπει επίσης να δώσετε προσοχή σε ποιες ημέρες και ώρες έχετε καλύτερη αλληλεπίδραση. Η σωστή επιλογή του χρόνου σας είναι απαραίτητη για την επέκταση της απήχησης των δημοσιεύσεων.
9. Conduct a Social Media Audit
Make it a habit of conducting a social media audit on your channels periodically.
A self-audit can help you catch inconsistencies across channels, what campaigns worked (or not) review benchmarks, and maybe even set new goals, enabling you to consistently improve your social media strategy].
10. Παρακολουθήστε τον ανταγωνισμό
Μπορείτε να μάθετε τόσο πολύ από την παρακολούθηση άλλων.
Παρακολουθήστε τι κάνουν καλά και τι όχι οι ανταγωνιστές σας, ώστε να μην κάνετε τα ίδια λάθη.
Ως μπόνους, βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι όσο το δυνατόν πιο υψηλής ποιότητας και σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα θέμα για τους λογαριασμούς σας για τους πιο advanced χρήστες.