pixel

Black Friday : 7 ιδέες για αύξηση των πωλήσεων

Facebook
Email
LinkedIn

Η Black Friday έχει ξεπεράσει τα τελευταία χρόνια τα σύνορα του Ατλαντικού κι έχει γίνει ένα παγκόσμιο trend. Μία τάση, από την οποία δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Ελλάδα, με όλες τις εγχώριες εταιρείες να προσπαθούν εκείνη τη μέρα να φέρουν τον πελάτη στο δικό τους κατάστημα.
Παρακάτω θα βρείτε 7 ιδέες πάνω στη Marketing στρατηγική που θα ακολουθήσετε για να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες την Black Friday.

Διάβασε επίσης 
Xmas Shopping : 4 δυνατές καμπάνιες Facebook, Google & Instagram για να βρίσκεστε στις πρώτες επιλογές του Εορταστικού Shopping

1. Στείλτε newsletter με θέμα την Black Friday στους πελάτες σας

Ξεκινήστε το πλάνο σας με ένα newsletter στους παλιούς και τους πιθανούς αγοραστές σας νωρίτερα από την μαζική διαφήμιση των ανταγωνιστών σας, ειδικά την περίοδο που εκείνοι ψάχνουν ακόμα τον τρόπο που θα προβληθούν. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι τα Social Media μπορούν να βοηθήσουν, αλλά το Email Marketing είναι μία δοκιμασμένη στρατηγική για να επεκτείνετε τόσο τις πωλήσεις, όσο και το πελατολόγιο σας.
Tip: Δοκιμάστε μία landing page για να δώσετε κίνητρο στον πελάτη να σας αφήσει το Email του!

Μην το χάσεις : iArk Hybrid : Η All-in-One υπηρεσία Digital Marketing & Social Media για επαγγελματίες!

2. Εκμεταλλευτείτε το πλεονέκτημα μίας χρόνιας Landing Page

Πολύ πιθανό να έχετε ακούσει για τη στρατηγική μέσω των Landing Pages. Πως μπορείτε να κάνετε μία δια βίου διαφήμιση για την Black Friday για το κατάστημά σας;
Έρευνες έχουν δείξει, ότι οι αγοραστές ξεκινούν την αναζήτησή τους ένα Σαββατοκύριακο πριν από την προτεινόμενη ημέρα. Εάν κάθε χρόνο φτιάχνετε μία νέα Landing Page για να boostάρε τις πωλήσεις σας την ημέρα της Black Friday, το SEO σας θα ξεκινήσει από το μηδέν. Αυτό σημαίνει ότι είναι λιγότερο πιθανό να βγείτε στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων την επόμενη φορά που κάποιος δυνητικός πελάτης αναζητήσει προϊόντα σαν τα δικά σας.

Ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων την ημέρα της Black Friday γίνεται μέσω Eshop!

3. Ανεβάστε τις πωλήσεις σας την Black Friday και τη Cyber Monday μέσω των Social Media

Μία μελέτη του 2015 αποκάλυψε ότι υπήρχαν 3.8 εκατομμύρια posts στα Social Media που ανέφεραν τις πωλήσεις της Black Friday και τη Cyber Monday. Πρόκειται για έναν τεράστιο όγκο online αγοραστών για να το αγνοήσετε. Ο σχεδιασμός της Social Media στρατηγικής για την Black Friday είναι τόσο συναρπαστικός και προκλητικός ταυτόχρονα, αφού όλα είναι σε πραγματικό χρόνο. Βλέπετε ανά πάσα στιγμή τι σχολιάζουν και αυτοί περιμένουν με τη σειρά τους την άμεση αντίδρασή σας. Τα posts σας πρέπει να ποικίλλουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την Black Friday ή τη Cyber Monday για να ανεβάσετε τις πωλήσεις σας.

4. Ξεκινήστε ένα referral πρόγραμμα κατά τη διάρκεια των προωθήσεων για την Black Friday

Οι συστάσεις ή οι παραπομπές είναι η πιο αξιόπιστη μορφή διαφήμισης. Αυτό σημαίνει πως η πλειοψηφία των ανθρώπων βασίζεται στις απόψεις κάποιων άλλων για να αποφασίσουν να προβούν σε οποιαδήποτε αγορά. Μία άλλη μελέτη έδειξε ότι οι πελάτες που ήρθαν από κάποιο referral μπορούν να γίνουν ένα καλός οδηγός για τις πωλήσεις του Brand σας απ’ οποιονδήποτε άλλο πελάτη σας.

5. Προσθέστε έναν countdown μετρητή για να απαιτήσετε ταχύτερη ανταπόκριση

Οι πελάτες μπορούν να γίνουν πολύ αναποφάσιστοι. Στους περισσότερους αρέσει να συγκρίνουν τα προϊόντα σας με εκείνα των άλλων αγοραστών προτού προβούν σε αγορά. Αυτό είναι μία πραγματικότητα βάσει έρευνας που έδειξε ότι το 94% των online αγοραστών χρειάζονται αρκετό χρόνο για να βρουν το φθηνότερο προϊόν, το 36% των οποίων ξοδεύουν πάνω από 30 λεπτά συγκρίνοντας προϊόντα προτού αποφασίσουν. Με το αντίστροφο countdown, βοηθάτε τους πελάτες σας να αποφασίσουν άμεσα αν θα αγοράσουν το προϊόν ή όχι.

6. Δημιουργήστε combo προϊόντα με εκπτώσεις

Ένας καλός τρόπος για να μεγαλώσετε τις πωλήσεις είναι η διάθεση combo προϊόντων. Αυτό το μοτίβο λειτουργεί καλύτερα στο ήδη υπάρχον πελατολόγιο σας, που γνωρίζει καλά το Brand. Φτιάξτε ένα combo με 3-4 προϊόντα που ταιριάζουν μαζί και δώστε μία συνολική έκπτωση. Αυτού του είδους οι προσφορές επιδρούν καλύτερα μέρες όπως η Black Friday και η Cyber Monday, όπου οι περισσότεροι ψάχνουν για ένα πακέτο σε πιο προνομιακή τιμή.

7. Προσκαλέστε ενθουσιασμό μέσω Flash Sale

Ένα flash sale είναι γενικά μία σύντομη χρονική περίοδος προώθησης. Είναι ένας συναρπαστικός τρόπος να δημιουργήσετε διαφημιστική καμπάνια και να βελτιώσετε τις πωλήσεις πριν από την πραγματική Black Friday η τη Cyber Monday. Μπορεί να γίνει λίγες ώρες πριν το προτεινόμενο event ή 1-2 μέρες επίσης είναι καλή ιδέα. Ένα δοκιμαστικό flash sale που πραγματοποιήθηκε, έδειξε 51% αύξηση στο traffic, 50% αύξηση στο conversion rate και μία 236% επιβλητική αύξηση εσόδων. Τα flash sales μπορεί να είναι δύσκολα, οπότε πρέπει να εξετάσετε προσεκτικά τους περιορισμούς και τις συνθήκες προτού προχωρήσετε.

Διαβάστε επίσης