pixel

Πως θα πρέπει να είναι η ιστοσελίδα σας το 2020

Facebook
Email
LinkedIn

Διανύοντας αισίως το 4ο τρίμηνο του 2019 ( Q4 ), μας διακατέχει μία αναμφισβήτητη ανησυχία για το 2020

Πως θα πρέπει να ετοιμαστούμε; Ποια θα είναι η digital στρατηγική μας; Σε ποια κοινωνικά δίκτυα να επενδύσουμε;
Πρέπει να μπως δυνατά στο instagram ή στη Google;

Το πρώτο που θα πρέπει να διασφαλίσετε είναι η εταιρική σας ιστοσελίδα να είναι άρτια και στα πρότυπα που αναζητούν οι πιθανοί σας πελάτες!
Η Google, το Facebook και το Instagram δεν έχουν άλλο σκοπό από το να στέλνουν τους πιθανούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας είτε για να σας ζητήσουν μία υπηρεσία, είτε για να ψωνίσουν από εσάς είτε να πραγματοποιήσουν ένα οποιοδήποτε action ( συμπλήρωση φόρμας κ.α. )
Εμείς σας παρουσιάζουμε 5 Digital Trends για τις ιστοσελίδες του 2020

  1. Mobile – First

Έχουν περάσει αρκετά χρόνια που το ποσοστό επισκέψεων σε μία ιστοσελίδα από το κινητό έχει υπερκαλύψει αυτό του επιτραπέζιου Η/Υ. Φανταστείτε πόσες ώρες περνάτε στο διαδίκτυο από το κινητό ή το tablet και πόσο από τον υπολογιστή.
Το ζήτημα δεν είναι να είναι μόνο η ιστοσελίδα μας ορατή στις κινητές συσκευές σωστά ( responsive design ) αλλά και ποιο mobiel design θα επιλέξουμε για να είμαστε ελκυστικοί στο κοινό;

What separates design from art is that design is meant to be functional.”

 

Ζητήστε μας ιδέες για τη δική σας επιχείρηση εδώ

2. Προσβασιμότητα για ΑΜΕΑ

Οι ιστοσελίδες που αποφασίζουν να επενδύσουν στην προσβασιμότητα χρησιμοποιούν επιπλέον βοηθητικές τεχνολογίες για να δίνουν τη δυνατότητα σε άτομα με συγκεκριμένες δυσκολίες να τα διαβάσουν ( χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι screen readers που διαβάζουν ότι είναι γραμμένο στην οθόνη ).
Δεν είναι τυχαίο ότι στην Αμερική τείνει να περάσει νομικά το γεγονός ότι η ιστοσελίδες θα πρέπει πλέον να είναι κατασκευασμένες για ΑΜΕΑ
Ιστοσελίδες Ξενοδοχείων : Πως να αυξήσετε τις κρατήσεις σας μέσω ενός “έξυπνου” website!

3. Minimal και πάλι Minimal

Η Microsoft σε πρόσφατη έρευνα αναφέρει ότι το μέσο άτομο έχει μία σπιθαμή προσοχής στα 8 δευτερόλεπτα η οποία είναι 1 δευτερόλεπτο λιγότερο από του χρυσόψαρου. Οι καταναλωτές δέχονται ένα τρομακτικό όγκο πληροφορίας που είναι πλέον αδύνατο να συγκρατήσουν.
Ένας minimal σχεδιασμός ιστοσελίδας θα δώσει τη δυνατότητα να περάσετε πιο εύκολα το μήνυμα που θέλετε χωρίς να αποσπάται ο επισκέπτης.

4. Dynamic Content

Το δυναμικό περιεχόμενο δεν αναφέρεται στο γεγονός ότι η ιστοσελίδα σας πρέπει να ανανεώνεται συνέχεια. Το δυναμικό περιεχόμενο ορίζεται ως το διαφορετικό περιεχόμενο που βλέπουν για παράδειγμα 2 χρήστες από διαφορετική τοποθεσία. Ένα τέτοιο παράδειγμα όπου ο κάθε χρήστης βλέπει κάτι διαφορετικό απότελεί το Facebook!

5. Ασφάλεια

Οι εποχές όπου η ασφάλεια ήταν προαιρετική έχουν περάσει. Πλέον λόγω των διαφόρων περιπτώσεων που έχουν χαθεί στοιχεία από το Facebook κ.α. οι καταναλωτές δίνουν πάρα πολύ μεγάλη σημασία στο SSL και το πράσινο λουκετάκι στις ιστοσελίδες.

Διαβάστε επίσης