pixel

Η IBM εγκαινιάζει νέα λύση πρόβλεψης διαφημίσεων για δημιουργικά στοιχεία καμπάνιας

Facebook
Email
LinkedIn

Το «Accelerator Advertising with Watson» χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για την παροχή προγνωστικών μοντέλων αναφορικά με τα δημιουργικά στοιχεία μιας καμπάνιας.

Η IBM κυκλοφόρησε το «Accelerator Advertising with Watson», μια λύση πρόβλεψης διαφήμισης που χρησιμοποιεί το AI για να καθορίσει ποια δημιουργικά στοιχεία θα προσφέρουν το καλύτερο engagement σε συγκεκριμένα είδη κοινού, ενώ βοηθά και στον εντοπισμό νέων ευκαιριών τμηματοποίησης κοινού. Μπορεί, επίσης, να αναλύει τα αποτελέσματα καμπάνιας με βάση το δημιουργικό και την αντίληψη του κοινού!

Γιατί μας ενδιαφέρει

Η τελευταία λύση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της IBM, βασισμένη στην πλατφόρμα Watson, είναι σχεδιασμένη για να παρέχει υπερ-εξατομικευμένες διαφημίσεις. Έχει τη δυνατότητα να παράγει δημιουργικά που απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά, που βάσει ενός μοντέλου πρόβλεψης θα μπορούσε να εξαλείψει μεγάλο μέρος των υποθέσεων που γίνονται για τον προσδιορισμό των στοιχείων που θα δημιουργήσουν το μεγαλύτερο engagement.

«Αντιστοιχίζοντας επαναλαμβανόμενα δημιουργικά με τμήματα κοινού είναι το επόμενο βήμα στη βελτιστοποίηση της καμπάνιας», δήλωσε ο Senior Marketing Director Marketing, Josh Eldridge. Η Lending Tree και η Potential Energy Coalition είναι δύο brands που έχουν επιβεβαιώσει ότι θα εφαρμόσουν μια έκδοση beta του IBM Επιταχυντή Διαφήμισης.

Διαβάστε επίσης