2020

FAZ για το σκάνδαλο Facebook: «Τα προσωπικά δεδομένα είναι χρυσός»

t
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Στον απόηχο της πιθανολογούμενης παράνομης χρήσης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελευταίας προεκλογικής εκστρατείας στις ΗΠΑ

Το σκάνδαλο κατάχρησης προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του Facebook στο πλαίσιο της υπόθεσης Cambridge Analytica σχολιάζει η Frankfurter Allgemeine Zeitung. «Όλοι γνωρίζαμε λίγο πολύ ότι τα προσωπικά δεδομένα έχουν το κόστος τους -μερικές φορές είναι χρυσός-, και ότι οι χρήστες των μηχανών αναζήτησης και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πληρώνουν δίνοντας προσωπικές πληροφορίες.
Πολλοί δεν ενδιαφέρονται για το τι συμβαίνει. Αλλά όλοι πρέπει να ενημερώνονται κατανοητά και ολοκληρωμένα από το Facebook. Kαι όλοι πρέπει να νιώθουν βέβαιοι ότι τα προσωπικά τους δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για άλλους σκοπούς. Αυτή όμως την εμπιστοσύνη κινδυνεύει να χάσει πλέον το Facebook» γράφει η γερμανική εφημερίδα στον απόηχο της πιθανολογούμενης παράνομης χρήσης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια της τελευταίας προεκλογικής εκστρατείας στις ΗΠΑ.
Το ίδιο θέμα σχολιάζει και η αυστριακή Der Standard σημειώνοντας: «Πρέπει να είναι σε όλους σαφές ότι το Facebook είναι μια εισηγμένη στο χρηματιστήριο εταιρεία, που θέλει να αυξήσει τα κέρδη της. Επαφίεται λοιπόν στην πολιτική η θέσπιση κανόνων ως προς τον προσεκτικό χειρισμό των προσωπικών δεδομένων των χρηστών αλλά και στη δικαιοσύνη η υποχρέωση να επιβάλει την τήρηση αυτών των κανόνων».
Πηγή: Deutsche Welle

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top