2020

Αποκάλυψη Ζάκερμπεργκ: Το Facebook θα καταγράφει συμπτώματα φορέων του covid-19

Facebook logo is displayed on a mobile phone screen photographed on coronavirus COVID-19 illustration graphic background on March 25, 2020 in Arlington, Virginia. (Photo by Olivier DOULIERY / AFP) (Photo by OLIVIER DOULIERY/AFP via Getty Images)
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Facebook & Covid-19 : Το Facebook μπαίνει ενεργά στη μάχη κατά του Κορονοιού

Το ανακοίνωσε ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ μέσω της Ουάσινγκτον Ποστ και την Τετάρτη 22 Απριλίου θα κάνει πρεμιέρα στις περισσότερες χώρες

Ένα νέο εργαλείο του facebook που όπως διατείνεται ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ θα αποτελέσει ένα βασικό εργαλείο στη μάχη κατά του covid-19 θα κάνει την εμφάνιση του την Τετάρτη 22 Απριλίου. «Είναι μία νέα υπερδύναμη έναντι της πανδημίας» είπε ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ «που θα βοηθήσει στη μεγάλη μάχη κατά της πανδημίας».

Το εργαλείο ελέγχου συμπτωμάτων του γίγαντα των κοινωνικών μέσων, που αναπτύχθηκε με το Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon, κυκλοφόρησε τη πρώτη του σειρά δεδομένων για χρήστες των ΗΠΑ σήμερα Δευτέρα 20 Απριλίου. Οι χρήστες του facebook απαντούν σε κωδικοποιημένες ερωτήσεις και έτσι ο Κέντρο Αντιμετώπισης της Πανδημίας COVID-19 μπορεί να έχει αμέσως τον έλεγχο ενός δείγματος. Ενα πρώτο συμπέρασμα είναι πως οι ασθενείς συσσωρεύονται σε αστικές περιοχές υψηλής πυκνότητας και σπάνια εμφανίζεται σε αγροτικές περιοχές. Εκτός απροόπτου το εργαλείο θα επεκταθεί παγκοσμίως την Τετάρτη 22 Απριλίου.

Ο Ζάκερμπεργκ τόνισε πως τα δεδομένα συλλέγονται με σεβασμό στο απόρρητο και στα ανθρώπινα δικαιώματα των χρηστών, ενώ σε ερώτηση εάν θα πρέπει να λαμβάνεται υπ΄όψη και το ποσοστό του λάθους τόνισε πως «οι αναφορές θα στηρίζονται αποκλειστικά στην ευθύνη και υπευθυνότητα των χρηστών των λογαριασμών». Ο μεγιστάνας των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης ισχυρίστηκε ότι οι αυτοαναφερόμενες πληροφορίες των χρηστών που συλλέχθηκαν από την έρευνα θα «ξεκινήσουν το δρόμο προς την ανάκαμψη».

Τόνισε πάντως «πως ο αγώνας ενάντια στον covid-19 δε θα πρέπει να σημαίνει θυσία του απορρήτου». Ισχυρίστηκε επίσης πως το εργαλείο της εφαρμογής δεν δημοσιοποιεί καμία πληροφορία στο Facebook σχετικά με τα συμπτώματα που αναφέρουν οι χρήστες και όλα τα στοιχεία είναι αυστηρώς προσωπικά.

 

Πηγή: Ethnos.gr

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top