pixel

Πως να προσελκύσετε τουρίστες και ταξιδιώτες στο Εστιατόριο / Bar σας

Facebook
Email
LinkedIn

Φτάνω στο Ξενοδοχείο μου, κάνω check-in και αφήνω τις βαλίτσες. Αμέσως η επόμενη ερώτηση που θα κάνω στον Ξενοδόχο ή θυρωρό της reception είναι ” Ποια μαγαζιά μας προτείνετε για φαγητό και ποτό;”
Εδώ αρχίζουν όλα όσον αφορά το Marketing των επιχειρήσεων Horeca για την καλοκαιρινή περίοδο. Οι ταξιδιώτες έχουν ήδη σχεδιάσει τη λίστα με τα αγαπημένα τους αλλά φυσικά και θα ρωτήσουν ένα ντόπιο..άλλωστε αυτοί δεν είναι οι αλάνθαστοι κριτές;

Εαν οι ντόπιοι σας αγαπάνε, οι τουρίστες θα έρθουν σαν “σμήνος” γιατί θέλουν να γίνουν μέρος του τοπικού ( Local ) σκηνικού
Πάμε τώρα στο Digital κομμάτι το οποίο είναι και το speciality μας : 

Σε κάθε περίπτωση είμαστε δίπλα σας ώστε να χαράξουμε μαζί σας την κατάλληλη στρατηγική : Ζητήστε μας ιδέες και προσφορά εδώ 

1. Γρήγορη Mobile – Friendy Ιστοσελίδα

Η κατασκευή της ιστοσελίδας ενός εστιατορίου ή bar θα πρέπει να δίνει γρήγορα και εύκολα πληροφορίες στους τουρίστες όπως το menu, η διεύθυνση, φωτογραφίες του χώρουπιάτων και φόρμα κρατήσεων. Μην ξεχνάτε ότι το internet είναι η κινητήριος δύναμη του τουρίστα στις διακοπές!

2.  Reviews – Reviews και πάλι Reviews

Όσο η φήμη του χώρου σας μεγαλώνει τόσο ανεξέλεγκτες μπορεί να είναι οι κριτικές που λαμβάνετε σε Tripadvisor, Facebook, Google Business κτλ. Αποκτήστε αμέσως τον έλεγχο των κοινωνικών δικτύων ώστε να απαντήσετε σε μία πιθανώς κακή κριτική!
Διαφήμιση στο Tripadvisor; / Υπάρχει και 3 λόγοι για να την πραγματοποιήσετε
Η συμβουλή μας στις συμπεριφορές τύπου : “Δεν με νοιάζουν εμένα οι κριτικές ή Δεν τους θέλω τους τουρίστες έτσι με αυτό τον τρόπο ” είναι : “Μην πηγαίνεις πάντα κόντρα στον ανεμοστρόβυλο..πιάσου από την ουρά του και άστον να σε ταξιδέψει!”

3. Γίνε κάτι το διαφορετικό

Οι τουρίστες θέλουν να μοιράζονται μνήμες και εμπειρίες από τα ταξίδια τους. Έτσι και με τα μαγαζιά που επισκέπτονται θέλουν να έχει κάτι το διαφορετικό, κάτι που θα τους κάνει να το θυμούνται το μαγαζί και θα θέλουν φυσικά να το μοιραστούν online. 
Δημιουργήστε το συγκριτικό σας πλεονέκτημα και φροντίστε να το διαφημίσετε μέσω των social media
Διαβάστε επίσης : Η επίδραση των Social Media στον Τουρισμό 

4. Facebook & Instagram Master

Με το που αρχίσουν τα Check-in στην τοπική αγορά οι ταξιδιώτες αμέσως αρχίζουν να ξεπηδούν οι Local διαφημίσεις του Facebook και του Instagram που στοχεύουν σε κοινό “Travel to ή Recently Check-in “
Εσείς θα δημιουργήσετε τις καμπάνιες ώστε να βγείτε μπροστά τους εκείνη τη στιγμή;

5. Google αναζητήσεις

Τι άλλο να ζητήσει ο ταξιδιώτης όταν βρεθεί σε ένα νησί ή στην Αθήνα από το “Mykonos Restaurants ή Naxos bars ή Hydra Beach Bars ή Rhodes Cocktail Bar κτλ”;
Εκεί με μία stylish ιστοσελίδα θα πρέπει να βρεθείτε στην 1η θέση των αποτελεσμάτων με καμπάνιες Google Adwords.
Για Ξενοδόχους : Συμβουλές για να αποκτήσετε Last-Time κρατήσεις 

Ζητήστε μας ιδέες και προσφορά:

Διαβάστε επίσης