pixel

Οι 13 "χρυσοί" κανόνες ενός επιτυχημένου Newsletter

Facebook
Email
LinkedIn

Οι κανόνες για ένα επιτυχημένο email / newsletter μπορεί να είναι πολλοί. Εμείς σκεφτήκαμε 13 κανόνες που πρέπει να παραμείνουν απαράβατοι όταν προσεγγίζετε ένα δυνητικό πελάτη μέσω Email.

1. Κόψε τη λίστα σου χωρίς 2η σκέψη.

Αν είστε fan της ταινίας Godzilla, εδώ θα ξεχάσετε όσα ξέρατε. Size does not matter!!
Δεν είναι ο αριθμός των Emails που έχεις στη βάση σου, αυτό που έχει αξία είναι το ποσοστό της λίστας σου που ανοίγει το Newsletter και προτίθεται να πραγματοποιήσει μία ενέργεια ( click, registration, αγορά κ.α. )
Tip : Διέγραψε τις email διευθύνσεις που δεν ανοίγουν τα newsletter σου, και κάνε πιο εύκολο το “unsubscribe” σε περίπτωση που δεν τους ενδιαφέρουν τα promotion που αποστέλνεις.

2. Στείλε το Newsletter εκτός ωραρίου.

Αρκετές έρευνες έχουν δείξει ότι τα newsletter που δεν πέφτουν πάνω στο χαμό των καθημερινών Email είναι πιο πιθανό να ανοιχθούν.

3. Σύντομο θέμα με συνάφεια.

Έρευνες έχουν δείξει ότι ένα newsletter που έχει ως θέμα 2 ή 3 λέξεις είναι πιο πιθανό να ανοιχθεί σε σχέση με αυτό που έχει μία πρόταση. Ιδανικά χρησιμοποιήστε ένα teaser από τις πρώτες γραμμές του email σου, ώστε να διατηρείς τη συνάφεια!
 

4. Δώσε ένα προνόμιο στις πρώτες 20 λέξεις.

Στους περισσότερους αναγνώστες Email, ένα newsletter που καταφθάνει δείχνει τον αποστολέα, το θέμα, την ώρα που έφτασε και τις πρώτες 20 λέξεις του σώματος του κειμένου. Φρόντισε να τον εντυπωσιάσεις με μία προσφορά ή με κάποιο άλλο προνόμιο!
 

5. Δείξε τη μοναδικότητα σου.

Το newsletter σου πρέπει να παρουσιάζει την εταιρική σου ταυτότητα και γιατί είναι σημαντικό να δώσει κάποιος την προσοχή του σε εσένα. Βρες το συγκρητικό πλεονέκτημα από το προιόν ή την υπηρεσία σου και παρουσίασε το άρτια!

6. Αφαίρεσε όλα τα χαρακτηριστικά.

Η υπερ-ανάλυση του προιόντος ή της υπηρεσίας σου θα δημιουργήσει ένα “θορυβώδες” newsletter που δεν θα καταφέρει τίποτα.

7. Απέφυγε τα ακρωνύμια και τις δύσκολες ορολογίες.

Αν για παράδειγμα ο τίτλος του Newsletter σου είναι CRM , ERP, SEM και CPC το πιο πιθανό είναι να το ανοίξουμε μόνο εμείς! Να αποφεύγεις τις δύσκολες ορολογίες που θα εκνευρίσουν τον email συνδρομητή σου

8. Να είσαι ακριβής κι όχι αφαιρετικός.

Προτάσεις όπως ” γλίτωσε χρόνο και χρήμα ”  ή  ” άυξησε την παραγωγικότητα σου ” είναι τόσο γενικές που δημιουργούν μία έντονη απέχθεια έναντι στο newsletter σου!

9. Προσπάθησε να ξεκινήσεις ένα διάλογο.

Ο σκοπός ενός επιτυχημένου newsletter είναι να μπείς σε ένα διάλογο με μία προοπτική, όχι να πουλήσεις την προοπτική. Ξεκινάς με ένα 1ο Email καλωσορίσματος στη λίστα συνδρομητών και σιγά σιγά προσπαθείς να πουλήσεις αυτό που θέλεις.

11. Ρώτησε μία Ναι/Οχι ερώτηση.

Ο πιο εύκολος τρόπος για να μπεις σε μία συζήτηση είναι να κάνεις μία ερώτηση με ναι ή όχι ώστε να δώσεις την ευκαιρία στο συνομιλιτή σου να παντήσεις. πχ ” Είναι για εσάς αρκετά ενδιαφέρον αυτό το άρθρο; – Διαβάστε περισσότερα εδώ ”

12. Να περιέχεις ένα Call-Action κουμπί.

Όσο περισσότερα κουμπί call to action έχεις ( πχ αγόρασε εδώ, δες εδώ, διάβασε περισσότερα κ.α. ) το πιο πιθανό είναι ότι θα μπερδέψεις τον αναγνώστη και δεν θα κάνει τίποτα στο τέλος

13. Test, test, test.

Μέσα από διαφορετικές καμπάνιες θα μπορέσεις να τεστάρεις τη γραφή με την οποία πετυχαίνεις τα καλύτερα αποτελέσματα, τα χρώματα που πρέπει να χρησιμοποιείς και τα κείμενα που πρέπει να χρησιμοποιείς ώστε να φτάσεις στο βέλτιστο αποτέλεσμα
 

Διαβάστε επίσης