2020

7 Λόγοι που το Ξενοδοχείο σας χρειάζεται ιστοσελίδα με Booking Engine

hotels-booking-engine
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Οι καιροί που τα ξενοδοχεία έσφιζαν από τηλεφωνικές κρατήσεις έχει περάσει χρόνια και ανεπιστρεπτί!

Τώρα, όλες οι κρατήσεις σας θα έρθουν από τη Booking, την Expedia, το Tripadvisor ( αν έχετε ενεργοποιήσει τις κρατήσεις ) κ.α.
Όμως, η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μπορεί να αποτελέσει την κρυφή δύναμη των εσόδων σας από τις κρατήσεις!
Έρευνες έχουν δείξει πως ο πιο αποδοτικός τρόπος αύξησης εσόδων για ένα ξενοδοχείο είναι η χρήση πολλαπλών καναλιών διανομής της δυνατότητας των κρατήσεων!
Έτσι λοιπόν, η κατασκευή μίας ιστοσελίδας ξενοδοχείου με booking engine θα πρέπει να αποτελέσει την προτεραιότητα σας για το 2020!
Ποια είναι τα οφέλη από ένα δικό σας booking engine;

  1. Το κατάλυμα σας είναι έτοιμο για κράτηση μέσω της ιστοσελίδας σας.

Έρευνες έχουν δείξει πως οι περισσότεροι επισκέπτες θα κοιτάξουν στα OTA ( Online Travel Agencies πλατφόρμες όπως το Booking ) αλλά και στην ιστοσελίδα σας για να πάρουν την απόφαση της κράτησης.

Έτσι λοιπόν εαν η ιστοσελίδα σας είναι παλιά ή δεν είναι στα πρότυπα Travel 2.0 και Web 2.0 χάνετε σημαντικό ποσό χρημάτων από αυτές τις ελλείψεις!

2. Δεν εξαρτάστε από τη Booking, Expedia και τις άλλες πλατφόρμες.
Εαν η ιστοσελίδα σας με Google Adwords βρεθεί στις πρώτες θέσεις των αναζητήσεων, τότε θα δείτε ότι τα κέρδη σας θα πολλαπλασιαστούν από αυτήν την ενέργεια Digital Marketing!
3. Πληρώνετε χαμηλότερες προμήθειες.
Εαν υποθέσουμε ότι το 20% του ετήσιου τζίρου σας φεύγει σε online πλατφόρμες, τότε φανταστείτε τα κέρδη σας από τις direct κρατήσεις στην ιστοσελίδα σας το χρόνο!
4. Αυξάνετε τις κρατήσεις στην ιστοσελίδα σας.
Όταν υπάρχει ένα booking engine το “κατάστημα” σας είναι ανοιχτό 24/7. Φυσικά και δεν μπορείτε να είστε στον υπολογιστή και να εξυπηρετείτε τους πελάτες όταν αυτοί βρίσκονται σε διαφορετικά time zones ( Αυστραλία, Αμερική, Ευρώπή κ.α. )
5. Δέχεστε εύκολα πιστωτικές κάρτες – Πληρώνει ο πελάτης στη δική του γλώσσα και ισοτιμία
Με τη χρήση Booking engine με ολοκλήρωση συναλλαγών με κάρτα μπορείτε να πληρωθείτε την ίδια στιγμή, στη γλώσσα του πελάτη και στο νόμισμα που επιλέγει αυτός. ( Μέσω της ισοτιμίας το ποσό που εισπράτεται μετατρέπεται σε ευρώ )
6. Έχετε ευκολία στα promotion που πραγματοποιείτε.
Στη δική σας ιστοσελίδα μπορείτε να παρέχετε όποια προσφορά θέλετε ( πχ 20% για κρατήσεις το Σαββατοκύριακό κτλ ), χωρίς κανέναν περιορισμό!
7. Ελέγχετε την εμπειρία του χρήστη σας
Μέσω των αναλυτικών στοιχείων της Google, όπου βλέπετε ποιος εισέρχεται και πως κινείται στην ιστοσελίδα σας, μπορείτε να βρείτε οποιαδήποτε προβλήματα στο marketing της ιστοσελίδας και να το διορθώσετε.
Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να ζητήσετε ιδέες για την επιχείρηση σας και να χαράξουμε μαζί τη βέλτιστη στρατηγική για το 2020!

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top