Ένα trend των τελευταίων ετών στα social media είναι τα hashtags ! Σχεδόν κάθε post μίας σελίδας ή ενός δημοσίου προφίλ θα συνοδεύεται από κάποιο-α σχετικά hashtags (#).
Τι ακριβώς όμως είναι τα hashtags και πως μπορούν να σας βοηθήσουν στην καλύτερη προβολή της επιχείρησής σας;
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο και αν τα βρείτε “σκούρα” επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε!
Οταν χρησιμοποιείτε σχετικά hashtags στα posts σας, τα άτομα που αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά μπορούν να βρουν τα tweets και τις ενημερώσεις σας και ενδεχομένως να σας ακολουθήσουν.
Δυστυχώς, αν χρησιμοποιήσετε τα λανθασμένα hashtags, το μάρκετινγκ σας δεν θα είναι εξίσου αποτελεσματικό.
Παρακάτω θα δείτε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διερευνήσετε και να ανακαλύψετε τα σχετικά hashtags που οι άνθρωποι στην θέση σας αναζητούν πραγματικά.
1. Μάθε ποια hashtags χρησιμοποιούν οι άνθρωποι οι οποίοι ασκούν επιρροή στον τομέα σου
Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να καταλάβετε ποια hashtags επηρεάζουν τον εξειδικευμένο τομέα σας. Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο από αυτά και θα σας δώσει μια λίστα με τα κορυφαία 10 hashtags οποιουδήποτε χρήστη του Twitter.
Απλά πληκτρολογήστε στο Twitter το όνομα του influencer και δείτε ποια hashtags έχουν βρεθεί αποτελεσματικά με το ακροατήριό τους.
2. Βρείτε τα πιο δημοφιλή hashtags στον τομέα σας
Ως μέρος της στρατηγικής σας για τα social media, σίγουρα θα θέλατε να προσδιορίσετε ποια θέματα είναι δημοφιλή στην εταιρεία σας. Ένα εξαιρετικό εργαλείο θα σας δείχνει τα κορυφαία 10 hashtags που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.
Εάν ήθελα να βρω τα πιο δημοφιλή hashtags σχετικά με τα «social media», θα το πληκτρολογούσα στην αναζήτηση και ορίστε το αποτέλεσμα. Μια λίστα με τα πιο δημοφιλή hashtags σχετικά με τα «social media» θα εμφανιζόταν.
3. Βρείτε σχετικά cross-platform hashtags
Εάν ψάχνετε να βρείτε σχετικά hashtags για το Facebook, το Instagram, το Google+ και άλλα δημοφιλή δίκτυα, το Tagboard είναι μια εξαιρετική επιλογή.
Ο διάσημος Twitter-ας του The Voice δε χρησιμοποιεί τίποτα παραπάνω από ένα custom tagboard
Συγκεντρώνει conversations που συμβαίνουν στον ιστό και τις οργανώνει με hashtags.
Παρόλο που το Tagboard δεν παρέχει έναν τρόπο να βρείτε νέα hashtags (πρέπει να έρθετε με μια ιδέα για το ποια hashtags θέλετε να αναζητήσετε πχ ψάχνω #thevoicegr), θα σας δημιουργήσει μία “λίστα” με κάθε τι που γράφτηκε στον εξειδικευμένο τομέα σας, σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα.
4. Ψάξτε… πιο βαθιά για πιο συγκεκριμένα hashtags
Πιθανότατα έχετε ήδη μια ιδέα γενικών hashtags ή λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι στον τομέα σας. Αλλά για να βρείτε νέα, πιο συγκεκριμένα hashtags, θα πρέπει να ψάξετε λιγάκι βαθύτερα.
Εξειδικευμένο εργαλείο, μπορεί να σας βοηθήσει σε αυτήν την επίπονη διαδικασία. Απλά πληκτρολογήστε μια γενική ετικέτα hashtag (όπως #socialmedia, για παράδειγμα) και, μεταξύ άλλων, θα λάβετε μια λίστα με hashtag που σχετίζονται με το ερώτημά σας. Αν θέλετε να δείτε τι έχει γραφτεί στο Twitter σχετικά με τους προτεινόμενους όρους, απλά κάντε κλικ στο hashtag για να δείτε τα πιο πρόσφατα tweets.
5. Χρησιμοποιήστε τις προσαρμοσμένες τάσεις του Twitter
Πίσω στο 2012, οι προσαρμοσμένες τάσεις σάς δίνουν μια λίστα με θέματα και hashtag που βασίζονται τόσο στην τοποθεσία σας όσο και σε ποιον ακολουθείτε στο Twitter. Ενώ παρέχει μόνο μια πολύ περιορισμένη λίστα θεμάτων σε οποιοδήποτε δεδομένο σημείο, μπορεί να είναι χρήσιμο να παρακολουθείτε τα hot θέματα ενδιαφέροντος για τους ακόλουθούς σας. Αν θέλετε να δείτε μια πιο γενική λίστα τάσεων, απλά κάντε κλικ στο «Αλλαγή» και έχετε την επιλογή να αλλάξετε την τοποθεσία σας.
6. Χρησιμοποιήστε το Hashtags.org για να βρείτε τα trending hashtags και περισσότερα
Ένα από τα πιο δημοφιλή εργαλεία είναι το Hashtags.org και για καλό λόγο. Βάζετε ένα hashtag στην αναζήτηση και θα λάβετε μια πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένης μιας τάσης γραφικών 24 ωρών, και των πιο παραγωγικών χρηστών για το hashtag.
Δεδομένου ότι αυτή η θέση είναι για την εύρεση νέων hashtags εν τούτοις, πρέπει να αναφέρουμε ότι η δυνατότητα να βρεθούν σχετικά hashtags περιορίζεται στα μέλη που πληρώνουν. Παρέχουν κάποια σχετικά hashtags, αλλά για να δείτε την πλήρη λίστα θα χρειαστεί να αναβαθμίσετε το λογαριασμό σας.
7. Η Low-Tech επιλογή: Brainstorming
Όλα αυτά τα εργαλεία είναι εξαιρετικά, αλλά μην ξεχνάτε ότι εσείς είστε ο ειδικός όταν πρόκειται για τον τομέα και το κοινό σας. Πριν μπείτε και δοκιμάσετε τα παραπάνω εργαλεία, θα σας ενθαρρύναμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να καθίσετε και να καταλάβετε ποιες λέξεις-κλειδιά θα ενδιέφεραν το κοινό σας.
Μόλις καταλήξετε σε μια λίστα, μπορείτε να τα συνδέσετε στα παραπάνω εργαλεία για να βρείτε σχετικά hashtags τα οποία θα απογειώσουν την επιχείρηση σας!