2020

Βελτιώστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο ως φωτογράφος γάμου

wedding video photo
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Όποια και αν είναι η επιχείρησή σας, είναι σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η παρουσία σας στο διαδίκτυο είναι όσο το δυνατόν πληρέστερη.

Σε έναν κόσμο όπου η πλειοψηφία των καταναλωτών και των αγοραστών περιηγείται σε διάφορες βιομηχανίες online, πιθανότατα να δώσετε στον εαυτό σας ένα τεράστιο πλεονέκτημα αν ξοδέψετε λίγο χρόνο και προσπάθεια για να «χτίσετε» την παρουσία σας μέσω διαδικτύου.

Στον κόσμο Digital Wedding Photography, όπου όλοι μπορούν να τραβήξουν εικόνες και να τις μοιραστούν με αμέτρητους τρόπους, μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά το να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να αναπτύξετε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βρίσκεστε στο διαδίκτυο. Σε αυτό το άρθρο, θα εμβαθύνουμε στον κόσμο της φωτογραφίας γάμου και θα δούμε πώς μπορείτε να αυξήσετε την παρουσία σας και να αναπτύξετε τη δυνατότητα για περισσότερες στοχεύσεις σε ένα ευρύτερο φάσμα ανθρώπων. Για σας βοηθήσουμε να βρείτε τον δρόμο σας μέσω αυτής της ανάρτησης, δημιουργήσαμε πέντε διαφορετικά τμήματα, που βασίζονται σε μερικές από τις πιο σημαντικές πτυχές της προσέλκυσης επιχειρήσεων ως φωτογράφου γάμου.

  • Προσωπικότητα
  • Εμφάνιση και σχεδίαση
  • Social Media
  • Networking
  • Άλλο Μάρκετινγκ

Προσωπικότητα

Δημιουργήστε μια ανθρώπινη προσωπικότητα, όχι μια ηλεκτρονική

Οι προσωπικότητες και οι άνθρωποι δημιουργούν το Διαδίκτυο. Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει ακόμα πιο εμφανές στο μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων ότι μια έντιμη και πραγματική προσωπικότητα στο διαδίκτυο προσελκύει το σωστό είδος ανθρώπων στον site σας. Ειδικά όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ σας ως φωτογράφος γάμου – τα ζευγάρια που παντρεύονται  θέλουν να γνωρίζουν, να εμπιστεύονται και να κατανοούν ποιος είστε και πώς λειτουργείτε. Ελάτε σε επαφή κοινωνικά με τους ανθρώπους που θέλετε να συνεργαστείτε και επιτρέψτε σε αυτούς να σας γνωρίσουν, να γράψουν το copy σας με φιλικό και πρόσχαρο τρόπο και σχεδιάστε το site σας όσο πιο απλό γίνεται για τους χρήστες.

Να είστε εξυπηρετικός, ευχάριστος και φιλικός στο διαδίκτυο

Στο Twitter, έχει σημασία να είστε φιλικοί και εξυπηρετικοί, ακόμα κι αν οι συνομιλίες δεν σας αφορούν άμεσα. Μην εμπλέκεστε σε περιττές συνομιλίες στα social media που δεν είναι δικά σας ή δεν είστε προσκεκλημένοι, αλλά πείτε κάτι καλό στους ανθρώπους για το έργο τους ή κάνετε προτάσεις όπου χρειάζεται, και μείνετε ζεστοί και φιλόξενοι. Θα το εξαργυρώσετε εάν πραγματικά βοηθάτε τους ανθρώπους – τα αιτήματα σας είναι πιο πιθανό να αυξηθούν.

Πλατφόρμες φωτογραφίας – Μοιραστείτε τις προσωπικές σας εικόνες

Είναι εκπληκτικό το πόσοι άνθρωποι δεν κραυγάζουν για το τι κάνουν καλύτερα ή αφιερώνουν χρόνο για να παρουσιάσουν μερικές από τις καλύτερες εικόνες τους. Με τη συγκατάθεση του πελάτη, φυσικά, βάζετε τις καλύτερες φωτογραφίες τους στο portfolio σας και μοιράζεστε εικόνες της καθημερινότητάς, βάζοντας έτσι τους υποψήφιους πελάτες στη ζωή σας για λίγο. Είτε μέσω του WordPress, του Blogger ή του Instagram, κοινοποιώντας προσεγμένα και σχετικά update για τη φωτογραφία είναι ένας πολύ καλός τρόπος, προκειμένου να παρουσιάσετε το ταλέντο σας και να αφήσετε το θεατή για το πώς θα το επεξεργαστεί.

 

Κρατήστε το engaging content φρέσκο – Ξεκινήστε ένα blog

Το blog είναι ένας πολύ καλός τρόπος επικοινωνίας με ένα μελλοντικό κοινό ή μελλοντικούς πελάτες. Αναρτώντας υψηλής ποιότητας, engaging και στοχευμένα blog posts στο site σας, είναι ένας τρόπος για να προσελκύσετε άτομα, ενώ ταυτόχρονα παρέχετε αξιοπιστία και τεχνογνωσία στα άτομα που ήδη γνωρίζουν τη δουλειά σας. Τα καλογραμμένα άρθρα δεν είναι μόνο ενδιαφέροντα, αλλά μπορούν να προσθέσουν και μια προσωπική πινελιά στη δουλειά σας. Ενδιαφέρουσες ιστορίες για γάμους, άλλα γεγονότα που παρακολουθήσατε, προσωπικές ιστορίες – όλα αυτά βοηθούν στη δημιουργία μιας γνήσιας και αυθεντικής προσωπικότητας πίσω από το brand σας. Καλά στοχευμένα και ψαγμένα δημοσιεύματα μπορούν επίσης να φέρουν traffic στο site σας, συνδυάζοντας το στόχο του χρήστη με μια καλή επιλογή λέξεων-κλειδιών. Θα συζητήσουμε περισσότερα γι’ αυτό αργότερα στο άρθρο.

Εμφάνιση και σχεδίαση

Συνεργαστείτε με έναν designer

Μπορεί να είστε θαυμάσιοι πίσω από την κάμερα και ειδικός στο Photoshop και το Lightroom, ωστόσο αν δεν έχετε την οπτική-ματιά ενός designer, είναι καλό να χρησιμοποιήσετε έναν κατάλληλο σχεδιαστή από νωρίς στη διαδικασία (λινκ στην κατασκευη site για επαγγελματιες γαμου). Οι άνθρωποι κοινοποιούν και προσελκύονται από πράγματα τα οποία φαίνονται υπέροχα και απλά «ταιριάζουν» – προσπαθώντας να κατανοήσουν το logo ή και ακόμα τον τρόπο έκφρασής σας. Εάν δεν κατανοείτε τι ακριβώς κάνετε, είναι προτιμότερο να επικοινωνήσετε με κάποιον επαγγελματία..

Μην φοβάστε να δώσετε στυλ  στην προσφορά σας

Ποια είναι η φωτογραφία που παράγετε εσείς και τι σας κάνει να ξεχωρίζετε; Οι γάμοι βγαίνουν σε όλα τα σχήματα και τα μεγέθη και είναι σημαντικό να το κάνει και η φωτογραφία σας. Πολλοί φωτογράφοι / βιντεογράφοι γάμου χρειάζεται να κάνουν το κάτι παραπάνω για να αναδείξουν τη δουλειά τους και τη δημιουργικότητά τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι ή ζευγάρια επιθυμούν να φωτογραφηθούν με διαφορετικούς τρόπους και αυτό είναι το στυλ που σας χαρακτηρίζει και οι δημιουργικές ιδέες που θα ξεχωρίζουν – η ποιότητα της δουλειάς σας θα λάμψει και πρέπει να έχετε κατά νου ότι αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για την τελειοποίηση της τέχνης σας.

Social Media

Χρησιμοποιήστε τα Social Media με ευφυΐα  και ακρίβεια

Θα χρειαστεί να αναπτύξετε την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας μια διαδικτυακή προσωπικότητα. Ως φωτογράφος, τα social media, ειδικά το Facebook και το Pinterest, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προβάλλετε τις καλύτερες εικόνες σας στον κόσμο. Πρέπει όμως να τα χρησιμοποιήσετε με μια στρατηγική- το κοινό θα βαρεθεί σύντομα, κι έτσι χρειάζεστε ένα σχέδιο και μια ιδέα για το τι θέλετε να επιτύχει η καμπάνια σας στα μέσα  κοινωνικής δικτύωσης.

WedMemories – Μία Tailor Made κατασκευή ιστοσελίδας στον τομέα του Wedding Digital Marketing

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας για να κοινοποιούν τις εικόνες σας στο διαδίκτυο

Είναι καλό να μοιράζεστε τις εικόνες σας μέσω, του Facebook και της ιστοσελίδας σας, αλλά το πιο αυθεντικό μάρκετινγκ λειτουργεί όταν άλλα άτομα μοιράζονται τις εικόνες σας για λογαριασμό σας. Μπορείτε, λοιπόν, να στέλνετε στα νεόνυμφα ζευγάρια τις φωτογραφίες από τον γάμο τους, και εν συνεχεία να τα ενθαρρύνετε να τις κοινοποιούν.

Έχετε πάντα έτοιμες τις εικόνες, τις ιδέες για το blog και τις δημιουργικές ιδέες έτοιμες για την Off-Season

Αν και οι χειμωνιάτικοι γάμοι έχουν σίγουρα αύξηση δημοτικότητας, υπάρχει ακόμη κυριαρχία των γάμων και των πάρτι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Τα ‘’ήσυχα’’ διαστήματα υπάρχει περίπτωση εύκολα να βρεθείτε με λιγότερο περιεχόμενο και φωτογραφίες για να ανεβάζετε στο site σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εικόνες και δημιουργικές ιδέες σε απόθεμα για τις περιόδους με λιγότερη δουλειά – εξασφαλίζοντας ότι συνεχίζετε να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας και διατηρώντας το περιεχόμενο σας online.

Δημιουργήστε το καλύτερο post και επικοινωνήστε το στους άλλους

Ίσως να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που δημιουργήσατε στο παρελθόν και θα θέλατε να το πείτε ή ίσως υπήρξαν κάποιες εξαιρετικές επιχειρηματικές εξελίξεις που νομίζετε ότι θα κάνουν τη διαφορά στους μελλοντικούς πελάτες. Στα τέλη του έτους, οι καλύτερες δημοσιεύσεις μπορούν να βοηθήσουν να συνοψίσετε μια συλλογή φωτογραφιών σας, να ευχαριστήσετε τους ανθρώπους με τους οποίους έχετε συνεργαστεί και να παρουσιάσετε μερικές επιχειρηματικές ή δημιουργικές ιδέες για το επόμενο έτος. Επίσης, μια καλή ιδέα είναι να προσεγγίσετε και να αναφέρετε άλλους στα post όπως αυτό, χτίζοντας έτσι την online παρουσία σας και τις πιθανότητες να αναφερθείτε από άλλους στα social media.

Networking

Παρακολουθήστε εκδηλώσεις γάμων και show

Ένας άλλος τρόπος για να χτίσετε την online παρουσία σας είναι να κάνετε blog και tweet ζωντανά από τις εκθέσεις και τις εκδηλώσεις γάμων. Αυτές οι περιστάσεις συχνά έχουν καλό μάρκετινγ και άλλες μορφές συνδεσιμότητας – χρησιμοποιώντας hashtags κλπ. Εάν ξεκινήσετε μια συζήτηση με ανθρώπους ή εταιρείες σε αυτά τα events, αξίζει να στείλετε ένα tweet αργότερα για να διατηρήσετε μια επαφή και να ξεκινήσετε να δημιουργείτε μια σχέση.

Επαγγελματικές κάρτες

Η επαγγελματική κάρτα δεν είναι ακόμη «νεκρή». Μοιράστε επαγγελματικές κάρτες που να περιλαμβάνουν το site και τα social media σας. Είναι πιθανό ότι μερικοί προσκεκλημένοι σε έναν γάμο θα σκέφτονται επίσης να παντρευτούν και θα έχουν ανάγκη από έναν φωτογράφο. Ζητήστε μας ιδέες και προσφορά για την κατασκευή μιας elegant και πρωτότυπης επαγγελματικής κάρτας.

Δώστε Bonus για συστάσεις

Μια online παρουσία μπορεί να αναπτυχθεί και μέσω πιο συμβατικού μάρκετινγκ, με το «από στόμα σε στόμα», συμβάλλοντας στην οικοδόμηση της επιχείρησής σας. Έτσι, μια καλή ιδέα μπορεί να είναι να προσφέρετε μπόνους και κίνητρα σ’ αυτούς που σας προτείνουν στους φίλους τους. Μπορείτε αν θέλετε να προσφέρετε μια δωρεάν εκτύπωση ή κορνιζοποίηση. Πολλοί φίλοι των νεόνυμφων ζευγαριών βρίσκονται σε παρόμοιες ηλικίες και συχνά αναζητούν να παντρευτούν στο εγγύς μέλλον.

Πείτε σε τι είστε καλοί

Πάρτε το χρόνο να συνειδητοποιήσετε τα καλύτερα χαρακτηριστικά σας ως επιχείρηση, αλλά και δημιουργικά ως φωτογράφος. Όταν δημιουργείτε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, φροντίστε να αφιερώσετε χρόνο όχι μόνο για να μιλήσετε για αυτό που παρέχετε ως φωτογράφος γάμου, αλλά και για αυτό που αντιπροσωπεύετε, καθώς η προσωπικότητά σας σάς κάνει διαφορετικούς από τους ανταγωνιστές σας.

Άλλο Marketing

Τοπικό- γεωγραφικό Marketing

Τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στα αποτελέσματα αναζήτησης, το τοπικό μάρκετινγκ αυξάνεται και είναι πιθανό να έχει επίδραση σε όλο τον κόσμο.

Email Lists

Εάν αρχίσετε να προσθέτετε άτομα σε λίστες emails, θα αρχίσετε να αναπτύσσετε ένα εκτεταμένο δίκτυο ατόμων, όπου μπορείτε όχι μόνο να προωθήσετε, αλλά και να ξεκινήσετε μια σχέση. Συγκεντρώστε email με κάθε ευκαιρία και εξετάστε τα πλεονεκτήματα της επένδυσης σε κάποια καμπάνια email marketing σε αυτούς τους ανθρώπους (ποτέ δεν ξέρεις ποιους  ανθρώπους συναντάτε στις εκθέσεις γάμου και στις εμπορικές εκδηλώσεις!).

Αφιερώστε λίγο χρόνο για να χτίσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο

Ως επιχείρηση αφιερωμένη στη φωτογραφία και τους γάμους, είναι εντελώς κατανοητό ότι θα θέλατε να αφιερώσετε το budget σας για την καλύτερη δυνατή επίτευξη αποτελεσμάτων της επιχείρησής σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να οικοδομήσετε την ηλεκτρονική σας παρουσία. Προκειμένου να βελτιωθεί η ηλεκτρονική σας παρουσία στη βιομηχανία του γάμου, κάποιες σχετικές ενέργειες μάρκετινγκ θα πάρουν αρκετό χρόνο για να υλοποιηθούν και καλό είναι να ορίσετε ένα πλάνο.

«Ποντάρετε» στα video

Ακόμη κι αν δεν θέλετε να δημιουργήσετε γαμήλια video των ζευγαριών, μπορεί να είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε ένα βίντεο για να δείξετε ποιοι είστε, να επικοινωνήσετε το στυλ σας και να ενημερώσετε τους ανθρώπους λίγο περισσότερο για τον τρόπο που εργάζεστε. Το video είναι ένας φιλικός και προσιτός τρόπος για να μάθουν οι δυνητικοί σας πελάτες, ποιοι είστε πριν αποφασίσουν να συνεργαστούν.

Επενδύστε στο SEO και στο Digital Marketing

Ένα από τα βασικά πράγματα, που πρέπει να εξετάσετε, όταν χτίζετε την online παρουσίας σας ως φωτογράφος γάμου είναι να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό. Καθώς υπάρχει πληθώρα επαγγελματιών που προσφέρουν τη φωτογραφία γάμου ως υπηρεσία, και μεγάλη διαθεσιμότητα online πλατφορμών για να μιλήσετε για τη δουλειά σας, για να γίνετε ανταγωνιστικοί καλό θα ήταν να επενδύσετε στο SEO. Σε σύγκριση με τις μορφές συμβατικής διαφήμισης, το SEO θεωρείται μια καλή επένδυση, ιδίως όταν χρησιμοποιείται ως μέρος μιας κοινής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Με τόσους πολλούς ανθρώπους που ψάχνουν για τις υπηρεσίες που χρειάζονται για γάμους online, υπάρχει νόημα να εμφανίζονται ψηλά στις θέσεις αναζήτησης. Με το SEO και μια στοχοποιημένη και αποτελεσματική social media καμπάνια είναι πιθανό να δείτε τεράστια απόδοση της επένδυσής σας σε αυτό.

Διαδώθείτε Word μέσω PPC ( Pay Per Click )

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες διαφήμισης με το PPC, οι οποίες θα αυξήσουν σημαντικά την προβολή σας στο διαδίκτυο. Μία καμπάνια προβολής που δείχνει μερικές από τις καλύτερες φωτογραφίες σας είναι ένα καλό βήμα, ενώ στοχεύετε και σε σχετικούς ιστότοπους της βιομηχανίας σας για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Το remarketing είναι επίσης μια καλή ιδέα, καθώς οι άνθρωποι που έχουν ήδη επισκεφτεί τον ιστότοπό σας θα δουν ξανά τις καλύτερες φωτογραφίες σας, καθώς περιηγούνται στο internet. Είναι εξαιρετικό να τους υπενθυμίσετε την υπηρεσίες και τη δουλειά σας στον κλάδο.

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top