Τα πολυδάπανα λάθη μπορούν να προκαλέσουν προβλήματα στην επιχείρησή σας. Μήπως νομίζετε πως οι πελάτες σας, θα σας δώσουν το χρονικό περιθώριο να αναπροσαρμόσετε τη στρατηγική σας;
Το τοπίο του Marketing είναι πιο διαφορετικό από ποτέ, με τις στρατηγικές Marketing να εκτείνονται σε πολλά κανάλια διανομής του μηνύματος. Για να συνεχίσετε να έχετε μία σχετική εικόνα, πρέπει να κάνετε ελέγχους στο Marketing κατά διαστήματα. Με τόσα πολλά tasks που έχετε να εκτελέσετε, ίσως βαδίζετε σε μία λεπτή γραμμή και κάνετε αρκετά λάθη.
Στην iArk πιστεύουμε ότι αυτά τα λάθη θα σας στοιχίσουν χρόνο και χρήμα. Παρακάτω σας παρουσίαζουμε πως να αποφύγετε αυτά τα λάθη και να κρατήσετε τη στρατηγική σας ενοποιημένη με την εξέλιξη της εταιρίας σας.
Σε κάθε περίπτωση είμαστε στη διάθεση σας για κάθε διευκρίνηση ή λεπτομέρεια!
1.Aκολουθείτε τον κανόνα 80-20;
Θα έχετε ακούσει κάποια στιγμή για τον κανόνα 80 – 20, γνωστός επίσης ως η Αρχή Pareto : Το 80% των αποτελεσμάτων προέρχεται από το 20% των αιτιών. Το χρησιμοποιείτε όμως αυτό στη δική σας στρατηγική Marketing;
Είτε εστιάζετε στο περιεχόμενο είτε στα Social Media είτε στο Email Marketing, το 80% της προσπάθειάς σας πρέπει να δαπανηθεί ώστε να δώσετε αξία στο κοινό σας. Αυτό αφήνει το 20% της προσπάθειάς σας για προωθητικές ενέργειες. Αυτό σας βοηθάει να κρατάτε το κοινό σας σε μία συνεχή αλληλεπίδραση και χτίζει μία μακροχρόνια σχέση.
2. Αγνοείτε τη διατήρηση του Marketing
Η διατήρηση του Marketing πρέπει να είναι η ραχοκοκαλιά της στρατηγικής σας. Για δύο λόγους : Είναι πιο εύκολο να… πουλήσετε κάτι σε κάποιον που έχετε χτίσει μία σχέση και είναι πιο αποδοτικό να πουλήσετε στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας.
Χρειάζεστε κάτι παραπάνω για να πειστείτε; Δείτε αυτά τα στατιστικά :
- Η πιθανότητα πώλησης σε έναν υπάρχων πελάτη σας είναι 60% – 70%. Η πιθανότητα πώλησης σε κάποιον νέο πελάτη είναι περίπου στο 5% – 20%.
- Η προσέλκυση ενός νέου πελάτη κοστίζει 6 με 7 φορές περισσότερο από το ποσό που θα δαπανήσετε για να διατηρήσετε τον υπάρχων.
Μόλις κάποιος γίνει πελάτης σας, βεβαιωθείτε ότι δεν θα σταματήσετε το Marketing σε αυτόν. Η αφοσίωση των πελατών είναι δύσκολη στις μέρες μας. Έχει να κάνει με τη δημιουργίας αξίας, έτσι ώστε να μείνουν πελάτες σας για πάντα.
3. Δεν καταγράφετε τη Content Marketing στρατηγική σας
Το Content Marketing είναι το καλύτερο στοίχημά σας να ανεβείτε στον αφρό, εκεί που δεν έχει πολλή φασαρία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι από αυτό απασχολείται το 94% των μικρών επιχειρήσεων, το 93% των B2B εταιριών και το 77% των B2C οργανισμών. Τώρα, μπορείτε να κάνετε τη σύγκριση με τις αισθητά μικρότερες αναλογίες των ομάδων με ένα γραπτό πλάνο Content Marketing : 37% των B2B Marketers και 40% των B2C Marketers.
Καταγράψτε τη δική σας στρατηγική Content Marketing προτού ξεκινήσετε να δημιουργείτε ιστορίες και άλλα υλικά γύρω από το Brand σας. Θα κάνει τη δημιουργία και τη διανομή περιεχομένου όχι μόνο ευκολότερη αλλά και πιο αποτελεσματική.
4. Αγνοείτε νέα Social Media κανάλια και νέες πλατφόρμες
Οι πιο επιτυχημένες εταιρίες κάνουν ότι μπορούν για να αξιοποιήσουν κάθε δίκτυο Marketing. Δεν… κολλάνε με τα ίδια παλιά κανάλια και στρατηγικές. Σύμφωνα με μία έρευνα του Harvard Business School, τα καταστήματα λιανικής πώλησης που χρησιμοποίησαν για την προβολή τους διάφορα δίκτυα, ήταν πιο κερδοφόρα από τα αντίστοιχα που χρησιμοποίησαν μόνο ένα. Ο ψηφιακός κόσμος εξελίσσεται συνεχώς. Η προσαρμογή των σχετικών, ανερχόμενων καναλιών Marketing είναι πρωταρχικός λόγος για να συνδεθείτε με τα κοινά σας.
5. Χρησιμοποιείτε το email σαν προωθητικό εργαλείο
Υπήρχε μία εποχή στο Email Marketing, όταν τα email χρησιμοποιήθηκαν αποκλειστικά για διαφημιστικούς λόγους. Οι σύγχρονοι επαγγελματίες γνωρίζουν ότι το Email Marketing παίζει έναν σημαντικό ρόλο στο χτίσιμο σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες, στη μετατροπή και τη διατήρηση πελατών.
Η παραμέληση αυτών των ευθυνών μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις για οποιαδήποτε επιχείρηση στο διαδίκτυο. Εάν θέλετε το Email Marketing σας να είναι επιτυχημένο, πρέπει να αποδεχθείτε μία σημαντική αλλαγή νοοτροπίας : Χρησιμοποιήστε τα email σαν ένα εργαλείο αλληλεπίδρασης και όχι διαφήμισης.
6. Δεν ξοδεύετε αρκετό χρόνο για τη δημιουργία των μηνυμάτων σας
Αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι Marketers. Δεν δίνουν μεγάλη προσοχή στη δημιουργία των μηνυμάτων προτού το βγάλουν στο κοινό.
Σκεφτείτε προσεκτικά τι θέλει ο πελάτης σας ή ένας δυνητικός πελάτης σας να πιστέψει. Είτε γράφετε ένα άρθρο, συντάσσετε ένα email, ετοιμάζετε ένα post στο Facebook ή κατασκευάζετε ένα popup, κάθε λέξη που γράφετε πρέπει να μεταφέρει το μήνυμά σας με σαφήνεια και πειστικότητα.
Όταν πρόκειται για το Marketing, δεν έχει μόνο το κανάλι σημασία, αλλά και το μήνυμα.
Το μέλλον του Marketing θα είναι εξαιρετικά περίπλοκο και θα ανταμείψει μόνο εκείνους που μπορούν να προσφέρουν σημαντικές εμπειρίες στους πελάτες. Εάν θέλετε να πετύχετε σε μία ψηφιακή εποχή, πρέπει να έχετε την κατάλληλη ομάδα ανθρώπων δίπλα σας, διότι είναι αδύνατο να είστε updated, δεν είναι άλλωστε η δουλειά σας αυτή!