Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς μηνιαίους χρήστες, το Instagram είναι ένα χρυσορυχείο δυνητικών πελατών.
Το πιστεύετε ότι η εφαρμογή υπάρχει μόλις από το 2010; Σε λιγότερο από 9 χρόνια έχει γίνει μία από τις πιο χρησιμοποιημένες εφαρμογές στον κόσμο. Τολμάμε να πούμε ότι το Instagram άλλαξε τον τρόπο που χρησιμοποιούμε τα κινητά στην καθημερινότητα.
Ποιος είναι ο καλύτερος λόγος για να χρησιμοποιούν το Instagram οι επιχειρήσεις; Το ποσοστό αλληλεπίδρασης στο Instagram όχι μόνο υπερτερεί των άλλων κοινωνικών δικτύων, αλλά αποτελεί και μία από τις κυριότερες πηγές traffic σε μία επιχείρηση.
Δεν είναι όλα όμως παραμυθένια με μονόκερους και πεταλούδες. Δεδομένου ότι ένας τυπικός χρήστης του Instagram χάνει το 70% των posts από τους λογαριασμούς που ακολουθεί, δεν μπορείτε απλά να βασιστείτε στο posting περισσότερων φωτογραφιών.
Σε αυτό το άρθρο θα συζητήσουμε πως μπορείτε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας από το Instagram με 9 tips.
#1 Καλύτερο φωτογραφικό υλικό
Βεβαίως το Instagram αφορά περισσότερο τις φωτογραφίες. Είναι το στοιχείο που είναι βασισμένη η εφαρμογή. Εάν δεν ανεβάζετε υψηλής ποιότητας και ανάλυσης φωτογραφίες, αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να αλλάξετε. Δεν χρειάζεστε μία πανάκριβη κάμερα για να τραβήξετε φανταστικές φωτογραφίες. Τα περισσότερα smartphones έχουν κάμερες με πολύ καλή ποιότητα.
Η Huffington Post είχε δημοσιεύσει κάποιες συμβουλές για τη λήψη καλύτερων φωτογραφιών. Τα σημαντικότερα είναι:
- Επιλέξτε ένα template και βάλτε επάνω τη φωτογραφία
- Δημοσιεύστε με συνέπεια
- Τραβήξτε αρκετές φωτογραφίες. Η προπόνηση σας κάνει καλό!
- Μην δημοσιεύετε όλο το υλικό. Στοχεύστε στην ποιότητα και όχι την ποσότητα.
- Μην το παρακάνετε με τα φίλτρα.
- Τραβήξτε από διαφορετικές γωνίες για να πάρετε το αβαντάζ του καλού φωτισμού.
Πάρτε μία γεύση από τα Designs που έχει επιμεληθεί η iArk Social Media & Digital Agency.
Πέρα από την απλή λήψη φωτογραφιών, μπορείτε να τις βελτιώσετε και με τα σωστά εργαλεία. Για παράδειγμα μπορείτε να θέλετε να προσθέσετε κάποια ατάκα ή κάποια φράση. Γι αυτό το σκοπό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια ειδικά εργαλεία.
#2 Διαγωνισμοί
Οι διαγωνισμοί είναι πιθανώς ο καλύτερος τρόπος να αυξήσετε τις πωλήσεις στο Instagram. Τουλάχιστον μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση περισσότερων followers, αναγνώριση του Brand και αλληλεπίδραση.
Υπάρχουν 3 διαφορετικά βασικά είδη διαγωνισμών:
- «Κάντε Like για να κερδίσετε» (Πρέπει απλά να κάνουν Like στη φωτογραφία)
- «Καταχωρήστε το email σας» (Καταχωρήστε το email σας για να κερδίσετε)
- «Hashtag» (Ανεβάστε μία φωτογραφία με hashtag)
Το καλύτερο από αυτά είναι τα Hashtag που δημιουργεί ο κάθε χρήστης. Οι άνθρωποι φαίνεται να το απολαμβάνουν κι επειδή ψάχνουν ιδέες για να βάλουν στο feed του, τους δίνετε ακόμα έναν λόγο να ποστάρουν μία φωτογραφία. Απλά πρέπει να βρείτε μία καλή ιδέα για να τους κάνετε να παίξουν!
#3 Βελτιώστε τα βίντεο και τα Stories
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα Instagram Stories για να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες. Επιπλέον, μπορείτε να ανανεώσετε τη ροή σας και με βίντεο. Το ερώτημα είναι, όμως, πως μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό;
Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε το 2015, μόνο το 10.81% των posts στο Instagram ήταν σε μορφή βίντεο. Παρόλ’ αυτά, απέσπασαν το 17.51% των γενικών σχολίων.
Για να αξιοποιήσετε πλήρως τα βίντεο στο Instagram, δοκιμάστε αυτά τα tips:
- Όπως και με τις φωτογραφίες, τραβήξτε βίντεο με καλό φωτισμό
- Προσπαθήστε να έχετε σταθερό χέρι κατά τη διάρκεια του βίντεο
- Τραβήξτε backstage πλάνα για να κάνετε τους followers σας να νιώσουν ξεχωριστοί
- Απαθανίστε τα προϊόντα σας εν δράσει, ειδικά αν τα χρησιμοποιεί κάποιος πελάτης
- Δείξτε τι βλέπετε μέσα από τα μάτια σας. Προσπαθήστε να απαθανατίσετε τη… ζωή του Brand σας
#4 Δώστε στους followers αποκλειστικές πληροφορίες
Για να ακολουθήσει κάποιος ένα Brand στο Instagram θέλει να νιώθει ότι κατά κάποιο τρόπο είναι μέλος της ομάδα. Στην πραγματικότητα, είναι στην ψυχολογία μας ότι όντας μέλος μίας ομάδας, έχουμε το κίνητρο να αλληλεπιδράσουμε.
Γιατί να μην αξιοποιήσετε αυτό το εύρημα;
- Οι αποκλειστικές πληροφορίες δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικές εκπτώσεις ή κουπόνια. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε πράγματα όπως:
- Δωρεάν δοκιμές ή προϊόντα
- Διαγωνισμοί μόνο στο Instagram
- Φωτογραφίες και βίντεο από τα παρασκήνια
Για παράδειγμα, η εταιρεία Intel κοινοποιεί συχνά φωτογραφίες και βίντεο από τις περιπέτειες των υπαλλήλων της σε εκπομπές και τα όνειρα και τις φιλοδοξίες των πελατών.
Διαβάστε επίσης : Instagram : Το κοινωνικό δίκτυο που προκαλεί τα περισσότερα ψυχολογικά προβλήματα και κατάθλιψη
#5 Να απαντάτε πάντα στα σχόλια
Εάν οι followers σας σχολιάζουν, εσείς πρέπει να εκμεταλλευτείτε πλήρως αυτό το πλεονέκτημα. Τα σχόλια δείχνουν ότι στους followers αρέσουν τα posts σας και θέλουν να αλληλεπιδράσουν με το Brand σας.
Πολύ σημαντικό είναι επίσης, να ανταποκρίνεστε σχετικά γρήγορα. Συνήθως όχι περισσότερο από ένα 24ωρο. Εάν σας πάρει πολύ περισσότερο να απαντήσετε, οι άνθρωποι θα νιώσουν ότι δεν είναι προτεραιότητά σας ή ότι δεν διαβάσατε το σχόλιό τους. Ακόμα και αν σας πάρει πολύ να απαντήσετε, προσπαθήστε να το κάνετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το tip #10 στα σχόλιά σας.
Pro tip: Εάν έχετε τόσα πολλά σχόλια που δεν μπορείτε να διαχειριστείτε (αυτό είναι πολύ καλό), μπορείτε να σκεφτείτε να αναλάβετε κάποιον Social Media Manager να αναλάβει αυτή τη δουλειά.
#6 Χρησιμοποιήστε περισσότερα hashtags
Σε αντίθεση με το Twitter και το Facebook, όπου τα περισσότερα από δύο Hashtags μειώνουν το ποσοστό απήχησης, οι χρήστες του Instagram μπορούν να έχουν όσα επιθυμούν. Στην πραγματικότητα, όσα περισσότερα hashtags χρησιμοποιείτε, τόσο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση αποκτάτε.
Η ετυμηγορία; Χρησιμοποιήστε όλα τα διαθέσιμα και συναφή hashtags στα posts σας.
Εάν δεν είστε σίγουροι για τα hashtags που θέλετε να επιλέξετε, μπορείτε να κοιτάξετε τους ανταγωνιστές ή να ελέγξετε τα πιο δημοφιλή hashtags για την επιχείρησή σας, έπειτα από τις συμβουλές κάποιου Digital Marketer. Μπορείτε επίσης να δείτε ποια hashtags χρησιμοποιούν οι followers σας για να δουν τι είναι δημοφιλές στον κύκλο σας.
#7 Συμπεριλάβετε links στο κατάστημά σας
Είναι κάτι που οι περισσότεροι αμελούν. Χωρίς κάποιο link που θα οδηγεί στο site σας (αυτό μπαίνει συνήθως στο Bio) οι followers δεν έχουν εύκολη πρόσβαση και συνεπώς απομακρύνονται από κάποια δυνητική αγορά.
Παρόλο που δεν μπορείτε να βάλετε απευθείας link στις φωτογραφίες και τα βίντεο, πρέπει να συμπληρώσετε το URL για να το αντιγράψει όποιος ενδιαφέρεται. Και αυτός είναι ένας λόγος που τα URLs πρέπει να είναι σύντομα κι εύκολα στην ανάγνωση.
#8 Influencers
Οι influencers είναι ένας από τους τρόπους να αναπτυχθεί ένα μαζικό κύμα followers και να επιτύχετε μία αύξηση στις πωλήσεις μέσω του Instagram. Μπορείτε να
#9 Χρησιμοποιήστε αργκό
Λόγω των ηλικιακών κοινών που χρησιμοποιούν το Instagram, προσπαθήστε να βάζετε emoji και hashtags. Οι αριθμοί δείχνουν ότι σε αυτά τα posts η αλληλεπίδραση είναι πολύ μεγαλύτερη.