2020

9 τρόποι για να μειώσετε το ποσοστό εξόδων από την ιστοσελίδα σας

shutterstock_682824493
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Έχετε αναρωτηθεί γιατί ενώ πραγματοποιείται διαφημίσεις, δεν έχετε το κατάλληλο αποτέλεσμα;

Μήπως γιατί η σελίδα σας δεν είναι έτοιμη να δεχθεί σωστά τους επισκέπτες που προκύπτουν από διαφημίσεις Google, Facebook, Instagram και Linkedin;
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 9 πιθανές αιτίες που “χάνετε” κόσμο :

1. Βελτιστοποίηση ταχύτητας ιστοσελίδας

Ένας από τους πιο κοινούς λόγους για τους οποίους οι περισσότεροι χρήστες φεύγουν από την ιστοσελίδα σας είναι το βασανιστήριο το οποίο περνούν μέχρι να φορτώσει. Αν προσθέσουμε τις ταχύτητες του internet στην επαρχία, τότε καταλαβαίνουμε όλοι την αναγκαιότητα του caching ( αύξηση ταχύτητας ιστοσελίδας )

2. Καθαρό Design

Ας υποθέσουμε ότι το μέγιστο σε 1-2 δευτερόλεπτα έχει ανοίξει η ιστοσελίδα σας..Το Design είναι αυτό που θα κρατήσει το μάτι του επισκέπτη έτσι ώστε να θελήσει να περιηγηθεί σε περισσότερες σελίδες και κατ’επέκτασιν να πραγματοποιήσει μία δράση ( Call to Action = Αγορά. Εγγραφή σε φόρμα κτλ )

3. Συνδεσιμότητα

Μία ακόμη βασική μεταβλητή αποτελεί το κατά πόσον δημιουργείτε συνοχή μεταξύ των σελίδων σας. Με τα εσωτερικά links όχι μόνο βελτιστοποιείται το SEO της σελίδα σας αλλά αυξάνεται και το UI ( User Experience = Εμπειρία Χρήστη ) του χρήστη σας.

4. Προωθήστε την αλληλεπίδραση

Ενώ η συγκεκριμένη τακτική στο facebook, instagram κτλ απαγορεύεται στην ιστοσελίδα σας αποτελεί ένα πολύ βασικό συστατικό της επιτυχίας. Δώστε στο κοινό σας λόγους για να αλληλεπιδράσουν μαζί σας. ( πχ Σας άρεσε αυτό το άρθρο; Σχολιάστε κι εσείς τη δική σας άποψη σχετικά με το θέμα )

5.Newsletter

Εαν είστε fan του να στέλνετε newsletters ώστε το κοινό σας να αλληλεπιδρά συνεχώς με την ιστοσελίδα σας, δημιουργήστε μία φόρμα εγγραφής στο newsletter. Ο επισκέπτης θα μεταφερθεί αυτομάτως σε μία Thank you page κι έτσι θα μειωθεί το ποσοστό εξόδων από την ιστοσελίδα σας.

6. Σελίδα 404

Προφανώς μπορεί να συμβεί και στους καλύτερους : Μία σελίδα να έχει διαγραφεί κι όταν μπει ο επισκέπτης να δει τη σελίδα 404. Προσθέστε σε αυτή διάφορους συνδέσμους ώστε να μη χάσετε τον επισκέπτη και να τον μεταφέρετε σε άλλες σελίδες.

7. Call to Action

Δημιουργήστε κουμπιά που καλούν τον επισκέπτη να πραγματοποιήσει μία κίνηση. ( Δες εδώ, γράψου εδώ, Εγγραφή, Σύνδεση κ.α. ). Με αυτόν τρόπο αυξάνεις τις πιθανότητες σου να μειωθεί το bounce rate σου!

8. Σελίδα About

Η σελίδα About είναι η πρώτη σελίδα σε επισκέψεις μετά την κεντρική σελίδα. Φροντίστε εκτός του να είναι περιποιημένη, να έχει όλα τα παραπάνω που αναφέραμε για να γίνει περισσότερο ελκυστική

9. Click Bait λέξεις

Όταν πχ αναφέρεσαι σε Γάμους στο εξωτερικό και δεν έχει μέσα φωτογραφίες που να συνοδεύουν το περιεχόμενο σου το πιο πιθανό είναι ότι ο επισκέπτης θα φύγει αμέσως! Μην χρησιμοποιείτε τίτλους με μοναδικό στόχο το click γιατί αυξάνουν το ποσοστό εξόδων!

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top