2020

6 αποτελεσματικά στοιχεία που πρέπει να προσθέσετε στη Social Media στρατηγική σας

Social-media-strategy
Share on facebook
Share on pinterest
Share on linkedin
Share on email

Κατασκευή Ιστοσελίδων

Digital Marketing

Υπηρεσία iArk Hybrid

Μία σταθερή Social Media στρατηγική έχει καταστεί αναγκαία στις νέες επιχειρήσεις. Με λίγα λόγια, η στρατηγική σας, καθορίζει το πως η επιχείρησή σας θα χρησιμοποιήσει τα Social Media για να πετύχει τους στόχους της, περιλαμβάνοντας τις πλατφόρμες που θα χρησιμοποιήσετε, τα μετρήσιμα στοιχεία για την επιτυχία και άλλα.

Μπορεί να νομίζετε ότι η social media στρατηγική που χρησιμοποιείτε τώρα λειτουργεί πολύ καλά για εσάς και ότι δεν χρειάζεται να την αλλάξετε ή να την βελτιώσετε. Τα social media όμως αλλάζουν γρήγορα και θα πρέπει η προσέγγισή σας, να αλλάξει επίσης.
Παρακάτω θα δείτε έξι νεότερα στοιχεία που θα πρέπει να σκεφτείτε να εντάξετε στη social media στρατηγική σας για να πάτε το… παιχνίδι των social media στο επόμενο επίπεδο.

1. Προσθέστε Messenger Chatbot στη σελίδα σας στο Facebook

Ένα Messenger chatbot μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διατηρείτε επαφή με το κοινό σας σε ατομικό επίπεδο. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα μηνύματα που στέλνετε σε άτομα που έχουν επιλέξει να λαμβάνουν νέα από εσάς, ειδοποιώντας τους για ειδικές προσφορές ή νέο περιεχόμενο στο site σας.
Τα chatbots μπορούν επίσης να κάνουν την πιο γρήγορη και πιο εύκολη την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς μπορούν να ανταποκριθούν στις ερωτήσεις των πελατών 24 ώρες το 24ωρο. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να «χτίσετε» μία καλύτερη σχέση με τους πελάτες, το οποίο μπορεί να σας ωφελήσει μακροπρόθεσμα.
Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τα chatbots για την παροχή αποδείξεων, την αποστολή επιβεβαιώσεων και την παροχή νέων προτάσεων για προϊόντα.

2. Βάλτε βίντεο αντί για φωτογραφία στο Cover της σελίδας σας στο Facebook

Η φωτογραφία εξώφυλλου της σελίδας σας στο Facebook είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που θα δουν οι νέοι επισκέπτες. Στην πραγματικότητα, μπορεί να το δουν πριν από την εικόνα προφίλ σας. Με δεδομένο αυτό, είναι σημαντικό να κεντρίσετε το ενδιαφέρον του εν δυνάμει πελάτη σας και ένα cover video είναι ο τρόπος για να το πετύχετε.
Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα Facebook του National Geographic, στο Australia.com για κάποια έμπνευση ή επισκεφτείτε την επίσημη σελίδα της iArk Digital & Social Media Agency

3. Χρησιμοποιήστε περισσότερα βίντεο σε όλες τις πλατφόρμες και ειδικά Live μεταδόσεις

Το περιεχόμενο βίντεο είναι τόσο σημαντικό στις μέρες μας, ειδικά με τα βίντεο που παίζουν αυτόματα στο News Feed του Facebook.
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να κάνετε live μεταδόσεις στο Facebook, το Instagram και το Twitter. Προσπαθήστε να σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να δημιουργήσετε ένα εκπληκτικό περιεχόμενο για τους οπαδούς σας.
Έχετε επίσης τη δυνατότητα να πάτε ζωντανά στο Facebook, το Instagram και το Twitter. Προσπαθήστε να σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας και να δημιουργήσετε ένα εκπληκτικό περιεχόμενο για τους followers σας.
Όλοι οι ειδικοί προβλέπουν ότι το βίντεο θα συνεχίσει να αυξάνεται σε δημοτικότητα, οπότε αξίζει να επενδύσετε λίγο χρόνο και προσπάθεια για να το ενσωματώσετε στη social media στρατηγική.

4. Επενδύστε στις πληρωμένες διαφημίσεις

Με το Facebook να αλλάζει διαρκώς τον αλγόριθμό του και με το Twitter και το Instagram να χρησιμοποιούν επίσης τα δικά τους συστήματα που καθορίζονται από το αλγόριθμο για να ταξινομούν τα feeds χρηστών, η οργανική προσέγγιση σε όλες τις πλατφόρμες γίνεται όλο και πιο χαμηλή.
Παρόλο που θα πρέπει πάντα να διασφαλίζετε ότι μοιράζεστε υψηλής ποιότητας και πολύτιμο περιεχόμενο ως προτεραιότητα, ακόμη και μια μικρή επένδυση σε μια διαφημιστική καμπάνια μπορεί να πληρώσει σημαντικά μερίσματα, ειδικά στο Facebook, όπου μπορείτε πραγματικά να στοχεύσετε το περιεχόμενό σας προς τους σωστούς ανθρώπους.

5. Χρησιμοποιήστε τα stories

Αυτή είναι μια λειτουργία που ξεκίνησε στο Snapchat, αλλά στη συνέχεια εξαπλώθηκε στο Facebook και το Instagram.
Και γίνεται ολοένα και μεγαλύτερο, καθώς πάνω από 300 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν stories στο Instagram κάθε μήνα και το Facebook συνεχίζει να προωθεί τα Facebook Stories, όπως και το Snapchat. Με συνεχείς προσθέσεις κι εξελίξεις, τα stories στα social apps θα αυξηθούν και άλλο σε δημοτικότητα.
Τα stories είναι ένας πολύ καλό τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας σε πραγματικό χρόνο λόγω της αμεσότητάς του, χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα να υψηλής ποιότητας, επιμελημένο περιεχόμενο, όπως θα κάνατε υπό άλλες συνθήκες στο προφίλ σας. Αντ’ αυτού, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως έναν ανεπίσημο τρόπο να δείξετε τι συμβαίνει στα παρασκήνια της επιχείρησής σας.
«Παίξτε» με τους διαφορετικούς φακούς και φίλτρα και διαχειριστείτε δημοσκοπήσεις ή κάντε ερωτήσεις. Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτό το είδος περιεχομένου (το οποίο διαρκεί μόνο 24 ώρες πριν από τη διαγραφή του) είναι πολύ δημοφιλές στις νεότερες γενιές. Θεωρείται επίσης πιο αυθεντικό από τις χορηγούμενες διαφημίσεις ή άλλο περιεχόμενο. Αξίζει να το χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας.

6. Επαναπροσδιορίστε το περιεχόμενό σας

Εάν έχετε δημιουργήσει ένα live βίντεο για ένα συγκεκριμένο θέμα, ανεβάστε το σε άλλα Social Media Channels και στη συνέχεια μεταφέρετέ το σε ένα άρθρο σε κάποιο site.
Πάρτε ατάκες από το βίντεο και κάνετε εικαστικά για να τα ποστάρετε στα Social Media, ή συγκεντρώστε βίντεο από τα Instagram ή Snapchat Stories και ποστάρετε την gallery στη σελίδα σας στο Facebook ή στο κανάλι σας στο YouTube.
Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε περισσότερα στατιστικά από ένα κομμάτι του περιεχομένου και να βεβαιωθείτε επίσης ότι τα μηνύματα που θέλετε να προβάλετε είναι συνεπή σε όλες τις πλατφόρμες.
Να σημειώσουμε, τα Social Media αλλάζουν συνεχώς και υπάρχουν πάντα νέα εργαλεία και επιλογές που προσφέρονται για την ενίσχυση και βελτίωση των διαφημίσεών σας. Αξίζει να παρακολουθείτε όλες τις τελευταίες εξελίξεις και να τις χρησιμοποιείτε για να μεγιστοποιείτε τις επιδόσεις σας.
 

Don't Miss

Διαβάστε περισσότερα άρθρα για Digital Marketing & Social MEdia

6 κομβικά λάθη SEO που γίνονται στα eShop

Είναι αρκετά σύνηθες για όσους ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο, να πιστεύουν ότι με την καταχώριση εκατοντάδων ή χιλιάδων προϊόντων στο eshop τους θα αρχίσει να «κινείται» το traffic στις

Read More »

UPDATE 29/5: Τουρισμός : Σε ποιες χώρες να κάνετε στοχευμένες Google διαφημίσεις

Ο Covid19 υποχωρεί και ο τουρισμός ανθίζει ξανά…είμαστε όμως τελικά έτοιμοι να αποκτήσουμε αυτές τις “μειωμένες” κρατήσεις; Τις τελευταίες ημέρες έχουν δει το φως της δημοσιότητας αρκετά δημοσιεύματα όσον αφορά

Read More »
Scroll to Top