Πολλοί οι λόγοι που χρησιμοποιούνται τα Social Media αλλά κρύβουν παγίδες..
Το τελευταίο μας social media report δείχνει ότι 40% των χρηστών χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα ( ή αλλιώς social networks ) για να μείνουν σε επαφή με τους φίλους τους.
Αυτός αποτελεί τον Νο1 λόγο για τον οποίο γίνεται η χρήση των social media.
Συγκεκριμένα στο ηλικιακό κοινό 16-24 η χρήση των social media αφορά τον τρόπο με τον οποίο ξοδεύουν τον ελεύθερο τους χρόνο. Τα πράγματα αλλάζουν στο κοινό 25-34 όπου το κοινό χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να κρατήσει επαφή με τους αγαπημένους του φίλους ή συγγενείς, ενώ το κοινό 35-44 τα χρησιμοποιεί ως εργαλείο ενημέρωσης για την επικαιρότητα.
Ένα γεγονός που αξίζει να σημειωθεί, είναι ότι μόνο το 19% των χρηστών του διαδικτύου χρησιμοποεί τα social media για να μοιραστεί λεπτομέρειες για την προσωπική του ζωή. Αυτό καθιστά σχεδόν αδύνατη κάθε επιτυχία καμπάνιας του στυλ “Ανέβασε τη φωτογραφία σου και κέρδισε…”.
Γίνεται σαφώς πλέον, απαραίτητος ο άρτιος σχεδιασμός της στραγητικής που θα ακολουθήσει η κάθε επιχείρηση ώστε να πετύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα όσον αφορά την επίδραση του Brand της στα social media!