Έχει ειπωθεί πολλές φορές, τα Social Media δεν είναι κανάλι εκπομπής, είναι ένα εργαλείο συζήτησης και αλληλεπίδρασης.
Ναι, οι κοινωνικές πλατφόρμες μπορεί να έχουν πολύ μεγάλες απηχήσεις αλλά δεν μπορείς να παραβλέψεις τον “Social” χαρακτήρα τους.
Παρακάτω παρουσιάζουμε μερικούς λόγους για τους οποίους .. χάνεις Followers!
- Αργκό ή Ορολογία : Μην προσπαθείς να εντυπωσιάσεις με αργκό ή ορολογίες. Βρες το ύφος που σου ταιριάζει και ακολούθησε το από την αρχή πιστά!
- Δεν έχει προσωπικότητα η σελίδα : Αν το προφίλ σας απλά ποστάρει χωρίς νόημα , κάνει retweets , ποστάρει φωτογραφίες που δεν το αντιπροσωπεύουν πως περιμένεις κάποιος να συνδεθεί με το Brand σου; Βασική προυπόθεση είναι να δημιουργήσεις την στρατηγική σου και τα social media να είναι τα εργαλεία που θα την φέρουν εις πέρας.
- Προσπαθείς να είσαι αστείος .. ενώ δεν είσαι: Όπως προαναφέραμε και στην αργκό, μην προσπαθείς με άσχημο τρόπο να είσαι ο χαρούμενος της γειτονιάς για να πάρεις ένα ποθητό Like. Εστιάσου στον απώτερο σκοπό σου!
- Δεν απαντάς στα μηνύματα : Σε ένα ποσοστό περισσότερο από 25% των καταναλωτών ένα σημαντικό γεγονός αποτελεί η ανταπόκριση της επιχ/σης στα αιτήματα των πελατών της. Αν δεν τους δώσεις την κατάλληλη σημασία είναι εύκολο να σε βγάλουν εκτός των προτιμήσεων τους.
Ας δούμε παρακάτω και έναν ακόμη πίνακα που δείχνει τους λόγους για τους οποίους κάποιος ακολουθεί το Brand σας!